ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب دانلود pdf کتاب خرده عادت ها

 

« خرده عادت ها »

 

 

آنچه باید درباره کتاب خرده‌ عادت‌ها بدانیم :

کتاب خرده عادت‌ها،به قلم جیمز کلیر نوشته‌ شده است. خواندن کتاب خرده عادت ها راهی آسان و اثبات‌شده برای ایجاد عادت‌های خوب و از بین‌بردن عادت‌های بد است. با خواندن کتاب خرده عادت‌ها می آموزیم چطور عادت‌های بد را ترک کنیم و با انجام دادن چند راهکار ساده به موفقیت دست برسیم.

این کتاب با نام عادت‌های اتمی نیز منتشر شده است.

کتاب خرده عادت ها به قلم زهرا صادقی ترجمه شده است.

 

خلاصه کتاب خرده عادت ها:

کتاب خرده عادت‌ها، راهی آسان و اثبات شده برای ترک عادات بد به شما پیشنهاد می‌دهد. برای ایجاد عادت‌های بهتر، بیش از یک راه وجود دارد. اما کتاب خرده عادت‌ها برایتان بهترین تبیت و منطق ها را استفاده کرده است تا بتوانید به آسان ترین شکل ممکن عادت های غلط خود را کنار بگذارید. استراتژی‌هایی که جیمز کلیر ارائه می‌کند، برای هرکسی که به‌ دنبال سیستم گام‌به‌گام برای پیشرفت می‌گردد، مفید است.مطالعه کتاب خرده عادت ها به ما یاد آوری می کند که ما می توانیم هرروز فردی بهتر از دیروز باشیم.

جیمز کلیر کتاب خرده عادت‌ها را با داستان شخصی خودش آغاز می‌کند. از حادثه‌ای که زمان بازی بیسبال در مدرسه برایش رخ داد و موجب شد که برای مدتی تمام فعالیت‌های مورد علاقه‌اش را کنار بگذارد تا زمانی که تصمیم گرفت با عمل کردن به یک سری خرده‌ عادت‌ها، دوباره پای موفقیت را به زندگی‌اش باز کند.

کتاب خرده عادت ها برای افرادی قصد دارند واقعا در زندگی خود تحول ایجاد کنند و به دور از عادت های غلط یک زندگی جدید بسازند بسیار موثر و مفید است.

 

جملاتی از کتاب خرده عادت‌ها:

به‌آسانی می‌توان اهمیت یک لحظه‌ی تعیین‌کننده را بیش‌ازاندازه برجسته کرد و ارزش ایجاد پیشرفت‌های کوچک در کارهای روزمره را نادیده گرفت. شما اغلب خودتان را متقاعد می‌کنید که دستاوردهای بزرگ به اقدامات بزرگ نیاز دارند. برای کاهش وزن، راه‌اندازی کسب‌وکار، نوشتن کتاب، پیروزی در مسابقه یا دستیابی به هر هدفی، چنان فشاری به خودتان می‌آورید که زمین زیرپای‌تان به لرزه دربیاید و به چنان پیشرفتی برسید که همه از آن حرف بزنند. پیشرفت یک‌درصدی قابل‌توجه نیست و گاهی حتی اصلاً به چشم نمی‌آید؛ اما می‌تواند بسیار مؤثر باشد، به‌خصوص در بلندمدت. تأثیر پیشرفت‌های کوچک در بلندمدت شگفت‌آور است. درحقیقت، می‌توان چنین گفت: اگر در هر روزِ یک سال یک درصد بهتر شوید، درنهایت سی‌وهفت برابر بهتر از قبل خواهید بود. از‌سوی‌دیگر، اگر هر روزِ یک سال را یک درصد بدتر شوید، تقریباً تا صفر نزول کرده‌اید؛ بنابراین پیروزی یا موفقیتی ناچیز به موفقیتی بزرگ منجر می‌شود.

 

مشخصات کتاب :

عنوان کتاب : خرده عادت ها

نویسنده : جیمز کلییر

مترجم : زهرا صادقی

انتشارات : میلکان

تعداد صفحات : 242 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار