ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب هنر ظریف بی خیالی

 

 

معرفی کتاب هنر ظریف بی خیالی

کتاب هنر ظریف بی خیالی کتابی ست نوشته ی مارک منسون که در ایران با ترجمه روان و ساده ی دادبه دادمهر و از سوی انتشارات کلید اموزش به چاپ و نشر رسیده است.شعار معروف این کتاب این است ” بیخیالی به معنای بی تفاوت بودن نیست ”  مارک منسون در ایران کتاب به طور نامحسوسی فراز و نشیب های زندگی خودش را به نگارش در اورده است. منسون ممی گوید استرس عضو جدایی ناپذیر زندگی انسان است پس حالا که همیشه باید استرس چیزی را در وجودمان حس کنیم ایا بهتر نیست که ان یک چیز به درد بخور باشد ؟…

 

 

بخشی از کتاب هنر ظریف بی خیالی

شاید شما هم در مورد قانون پارکینسون شنیده باشید که می‌گوید «هر کاری، به اندازه‌ زمانِ اختصاص یافته برای آن طول می‌کشد»، حتما با قانون مورفی هم آشنایی دارید که می‌گوید: «هر اتفاقی که ممکن است رخ دهد، حتما رخ خواهد داد». هر موقع خواستید روی کسی تاثیر بگذارید می‌توانید از قانون اجتناب منسون استفاده کنید و آن این است که «هر چیزی که هویت شما را بیشتر تهدید کند، شما از آن بیشتر اجتناب می‌کنید.»

قانون منسون می‌تواند در مورد همه‌ موضوعات خوب یا بد کارآیی داشته باشد. اینکه شما بدانید در کجای این دنیا هستید تا حدی ممکن است برایتان آرام‌بخش باشد، اما هر چیزی که این آرامش را بر هم بزند می‌تواند بسیار ترسناک باشد.

بنابراین اینکه شما بتوانید خود را بشناسید یا خود را پیدا کنید، ممکن است برایتان خطرناک باشد، زیرا می‌تواند شما را در یک نقش ثابت نگه داشته و انتظاراتی غیرلازم را به شما تحمیل کند. چیزی که من می‌گویم این است که شما خودتان را پیدا نکنید و هیچ وقت دنبال شناخت خود نباشید، زیرا این همان چیزی است که باعث می‌شود تا شما پیشرفت کنید و این موضوع باعث می‌شود تا شما چیزهای جدیدی را کشف کنید و البته نکته‌ مثبتی که دارد این است که باعث می‌شود تا شما در قضاوت‌های خود فروتن باشید و تفاوت‌های دیگران را بپذیرید.

 

 

مشخصات کتاب هنر ظریف بی خیالی

نویسنده : مارک منسون

مترجم : دادبه دادمهر

انتشارات : کلید آموزش

تعداد صفحات : 240 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار