ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب اندر حماقت حکمت: ۹۶ تعبیر تازه از سخنان و نقل قول‌های آشنا نوشته جولیان بگینی نسترن ظهیری

مشخصات کتاب کتاب اندر حماقت حکمت: ۹۶ تعبیر تازه از سخنان و نقل قول‌های آشنا نوشته جولیان بگینی نسترن ظهیری نوشته جولیان بگینی

  • ناشر: گروه انتشاراتی ققنوس
  • تاریخ نشر: ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
  • شابک

    : 978-600-278-056-0

  • زبان : فارسی
  • حجم فایل: 1.3 مگابایت
  • تعداد صفحات: ۲۴۷ صفحه

توضیحاتی درباره کتاب کتاب اندر حماقت حکمت: ۹۶ تعبیر تازه از سخنان و نقل قول‌های آشنا نوشته جولیان بگینی نسترن ظهیری نوشته جولیان بگینی

درباره کتاب

کتاب «اندر حماقت حکمت: ۹۶ تعبیر تازه از سخنان و نقل‌قول‌های آشنا» نوشته جولیان بگینی ( -۱۹۶۸)، نویسنده انگلیسی کتاب‌های فلسفی، است.
این کتاب به موشکافی ضرب‌المثل‌ها و ریشه‌یابی کلیشه‌های زبانی می‌پردازد.
ضرب‌المثل‌ها به‌عنوان یکی از اجزا مهم در هر زبان شناخته‌شده‌اند که کم‌کم در طول زمان تبدیل به باورهای قومی و فرهنگی می‌شوند.
نویسنده این کتاب با بررسی خواستگاه این ضرب‌المثل‌ها و کارکردهای آن، باورهای ما را به چالش می‌کشد تا درباره سخنان و عبارات مشهوری که به‌طور روزمره استفاده می‌‌کنیم، تفکر کنیم. این مجموعه سرگرم‌کننده پر است از ضرب‌المثل‌ها و چکیده مختصر و مهیجی از هرکدام، که در حین خوانش تلنگری به طرز تفکر ما در مورد آن‌ها می‌زند.
در بخشی از کتاب «اندر حماقت حکمت» می‌خوانیم:
«فقط احمق‌ها حرف اول گوینده را حرف آخر او را به‌حساب می‌آورند. گفتن این‌که زیبایی در چشم بیننده است غالباً مانند مروارید دانایی به همه بحث و جدال‌ها پایان می‌دهد، و ما را مجبور می‌کند بپذیریم که سلایق با هم فرق می‌کنند و تنها چیزی که می‌توان گفت هم همین است. اما گرچه ممکن است با پذیرفتن این امر که قضاوت و نقد هنر درونی و ذهنی است در را به روی زمینه‌های علمی و بیرونی نقد ببندیم، اما در دیگری گشوده می‌شود که به همان اندازه پربار خواهد بود.
زیبایی انسان را در نظر بگیرید. امکانش هست که به چشم بیننده ربط داشته باشد، اما باور بفرمایید که چشم‌های همه ما تا حدود زیادی هم‌عقیده‌اند. اگر قرار بود از صد نفر بخواهم عکس ده نفر را به ترتیب زیبایی بچینند، شرط می‌بندم حدس درستی درباره زیباترین عکس خواهند داشت. به‌علاوه، ما قادریم ویژگی‌های عینی را به‌دقت تشخیص دهیم، به این معنا که آدمی مانند جورج کلونی همواره از فردی مثل من جذاب‌تر به نظر خواهد رسید. از آن گذشته، حداقل بخشی از عقاید ذهنی ما نسبت به زیبایی، زاییده حقایق عینی طبیعت بشر، جامعه، دنیا و شکل واقعی اجسام است. پس به‌نوعی می‌توان گفت زیبایی به همان اندازه که در چشم دل بیننده جا دارد، در جهان عینی هم وجود دارد».

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار