ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز رمان خارجی رمان عشق به زندگی

دانلود رایگان pdf کتاب عشق به زندگی‌ اثر جک لندن‌ | محمد نوذر

  • نویسنده : جک لندن‌
  • مترجم : محمد نوذر

کتاب عشق به زندگی نوشتهی جک لندن است. این کتاب، مجموعهای از داستانهای کوتاه است که برای نخستین بار در سال 1907 منتشر شد. کتاب عشق زندگی از مهم‌ترین کتابهای جک لندن است که در کتابهای نویسندگان دیگر از آن نام‌برده شده است. همهی داستانهای کتاب عشق زندگی دربارهی ارتباطات انسانی هستند و اهمیت این روابط را در زندگی نشان می‌دهند.

 

عشق به زندگی‌
عشق به زندگی‌

بریده ای از کتاب عشق زندگی

«سیتکا چرلی» درحالی‌که چپق می‌کشید با قیافه‌ای متفکرانه به تصویر «روزنامه پلیسی» نگاه می‌کرد که به دیوار نصب‌شده بود. نیم ساعتی بود که وی هم چنان در آن خیره شده و من نیز در این مدت زیرکانه او را می‌پاییدم. یقیناً چیزی در ذهنش حادث‌شده بود. با خود گفتم هرچه که می‌خواهد باشد، ارزش این را دارد که انسان برای کشف آن متحمل‌اند ک رنجی شود، چون عمری سپری کرده بنابراین نگاه کردن را بلد بود، زیرا از موقع که از پدر و مادر جدا

شد تا زمانی که به روش سفیدپوستان و حتی به طرز فعالیت ذهن آنان خوی گرفت، هیچ کار خارق‌العاده و عجیبی نبود که برای یک هندو مقدور نباشد و او آن را به انجام نرسانیده باشد. به‌طوری‌که خودش می‌گفت به دنبال گرما آمده و در مسکن ما، در برابر آتش جا گرفته بود تا آن‌که یکی از ما محسوب شده بود.

این‌که هرگز به دنبال فراگرفتن خواندن و نوشتن نرفته بود ولی بااین‌همه نکته قابل‌توجه اینجاست که نه‌تنها کلمات زیادی اندوخته بود بلکه به‌درستی به نظریه سفیدپوستان و به رفتار آنان نسبت به اشیا، پی برده بود.

ما این کلبه مخروبه را پس از یک روز راه روی بر روی جاده‌ای که جای پای مسافرین بر روی برف تشکیل‌شده بود، پیداکرده بودیم. خوراک سگان را داده بشقاب‌های سوپ‌خوری را شسته و تختخواب‌ها را آماده کرده آن‌وقت مشغول استفاده از آن ساعت دلپذیری بودیم که یک‌بار در شبانه‌روز و آن‌هم در شب‌هنگام دست می‌دهد و آن ساعتی است که چپق چاق کرده دورهم می‌نشینیم و قصه می‌گوییم. 


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : faride

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار