ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز رمان خارجی کتاب پایان رابطه

 

… « پایان رابطه » …

… «The End of the Affair » …

 

پایان رابطه

 

 

کتاب پایان رابطه با نام اصلی The End of the Affair کتابی است از آثار گراهام گرین Graham Greene که یک نویسنده ی انگلیسی است.این کتاب در سال 1951 منتشر شد.

گراهام گرین در مجموع ۲۲ رمان، ۷ نمایش‌نامه، ۱۲ فیلم‌نامه و چند کتاب دیگر از خود به یادگار گذاشت.

این رمان، داستان رمان‌نویسی را روایت می‌کند که با عشق قدیمی خود روبه‌رو می‌شود و می‌توان گفت کار مهم نویسنده در کتاب، روایت داستان از زبان فردی بی‌ایمان است که تناقض‌های حیرت‌آور یک عشق پرحرارت را به تصویر می‌کشد. عشقی که ایمان در آن نقش مهمی ایفا می‌کند.

هنری گراهام گرین در سال 1904 در انگلستان به دنیا آمد.در سال 1925 با مدرک لیسانس تاریخ از آکسفورد فارغ‌التحصیل شد. گرین در سن هفده سالگی مبتلا به افسردگی شدید بود و سر انجام در سال 1991 به دلیل مبتلا بودن به نوعی بیماری خونی در گذشت.

 

متنی که در پشت جلد کتاب میخوانیم :

پایان رابطه را یک رمان‌نویس روایت می‌کند. اما این نه رمانی درباره نوشتن، که داستانی تلاقی عشق و ایمان است. در پس‌زمینه ذهنی رمان حضور مرد زیرزمینی داستایفسکی احساس می‌شود که تلخکامی و انزجار خود از انسان و جهان را به زبانی فصیح و سلیس بیان می‌کند. گراهام گرین خود را متعلق به دنیای انسانهای خشمگین می‌داند، متعلق به سنت نوشته‌های دینی دانته که به دلیل نفرتش خوب عشق می‌ورزید. پایان رابطه نیز داستان عشقی بیمارگونه و نفرتی بیمارگونه است.

داستان کتاب پایان رابطه در شهر لندن و کمی بعد از جنگ جهانی دوم روایت میشود.عشق و نفرت بین دو تن از شخصیت های داستان موج میزند.

کتاب پایان رابطه سه شخصیت اصلی دارد: «بندریکس» که نویسنده و راوی بی‌ایمان داستان است، «هنری» که کارمند دولت است و همسرش «سارا» که در مسیر بی‌ایمانی به داشتن ایمان در حرکت است. بندریکس به دنبال نوشتن کتابی که در رابطه با یک کارمند دولت است با هنری و همسرش آشنا می‌شود. هنری که به فکر پیشرفت است از همسرش غافل مانده و در این میان بندریکس عاشق همسر هنری یعنی سارا می‌شود و به شکل پنهانی رابطه‌اش را با او جلو می‌برد. در این میان رویش عشقی شورمندانه از دل نفرتی بیمارگونه را شاهد هستیم اما همان‌طور که بندریکس خودش می‌گوید این داستان روایت نفرت است نه عشق.

در یک حادثه بمباران در طول جنگ جهانی، بندریکس در اثر حمله آسیب می‌بیند و بیهوش می‌شود. سپس سارا که به خدا اعتقاد ندارد دست به دعا می‌شود و قولی به خدا می‌دهد اما خواسته‌اش این است که بندریکس – که فردی بی‌ایمان است – زنده بماند و…

 

برخی از جملاتی که کتاب با آنها آغاز میشود :

هیچ داستانی آغاز یا پایان ندارد: ما به دلخواه لحظه‌ای از یک زندگی را انتخاب می‌کنیم و از آنجا به گذشته یا آینده‌ نگاه می‌کنیم. می‌گویم «انتخاب می‌کنیم» و این را با غرور نابجای نویسنده‌ای حرفه‌ای می‌گویم که – اگر اصلا اشاره‌ای جدی به او شده باشد – به دلیل مهارت‌های تکنیکی‌اش مورد ستایش قرار گرفته است. اما آیا به راستی در آن شب تاریک بارانی ژانویه ۱۹۴۶ منظره‌ی هنری مایلز را در محوطه‌ی عمومی که داشت کجکی از وسط نهر پهن آب باران رد می‌شد به اراده‌ی خودم انتخاب کردم، یا این تصاویر مرا انتخاب کردند؟ بر اساس قواعد حرفه‌ من کار درست و راحت این است که داستان را درست از همین‌جا آغاز کنم، اما اگر به خدایی ایمان داشته‌ بودم شاید باور می‌کردم که دستی دارد آرنجم را می‌کشد و تکان تکان می‌دهد که «با او حرف بزن: هنوز تو را ندیده است.»

 

مشخصات کتاب :

عنوان : پایان رابطه

نویسنده : گراهام گرین

انتشارات : نو

تعداد صفحات : 248 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار