ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب آواره و سایه اش(نظریات و آراء گوناگون)

 

 

 

کتاب آواره و سایه اش اثر دیگری از فریدریش ویلهلم نیچه است.کتاب آواره و سایه اش توسط علی عبداللهی ترجمه و به فارسی برگردانده شده است سپس توسط انتشارات مرکز به چاپ و نشر رسیده است.کتاب آواره و سایه اش برای اولین باردرسال 1879 منتشر شد که در ان زمان مکملی بود برای کتاب انسانی بسیار انسانی و پس از گذشت چند وقت به طور مستقل منتشر شد. کتاب آواره و سایه اش در برخی از بخش ها به روش گزین گویه نوشته شده است.و این کتاب یک تراژدی تامل بر انگیز است.

اثر با گفت‌وگوی تامل‌برانگیز «سایه» با «آواره» آغاز می‌شود که شاید کنایه از دو پاره‌ی وجود آدمی باشند. سایه که تاکنون خاموش بوده اکنون از خاموشی آواره در شگفت شده و می‌خواهد به او مجال سخن‌گفتن بدهد. آن‌گاه در 350 پاره‌ی کتاب، نیچه از رمانتیسم، اخلاق، نثر، ادبیات، موسیقی، طبیعت و غیره سخن می‌گوید. کتاب «آواره و سایه‌اش» اثر فریدریش نیچه با ترجمه‌ی علی عبدالهی، از سوی نشر «مرکز» منتشر شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

 

آنچه در بخشی از کتاب آواره و سایه اش می خوانیم :

در یونان جان های ژرف ، اساسی و جدی استثنایی بودند.زیرا غریزه ملت بیش تر گرایش به ان داشت که امور جدی و اساسی را نوعی تلقی نادرست بداند . وام گیری قالب ها از بیگانگان و عدم پدید امدن این قالب ها و تغییر شکل انها به زیباترین وجه همان ویژگی یونانی است . یعنی تقلید نه برای استفاده صرف بلکه برای فریب هنرمندانه.تسلط بر امور جدید ناگزیر نظم بخشی و زیبا سازی و ساده کردن تمامی امور از ان جمله است.اینچنین از هومر تا سوفسطائیان سده های سوم و چهام ، پس از میلاد این کار تداوم یافت و همین گروه بودند که به امور ظاهری سخنان تجمل آمیز و تاثیر گذار پرداختند . حال باید عظمت آن سوفسطائیان را ستود که علم را پدید اوردند.هرکس یادی از انان کند حماسی ترین داستان جان انسانی را باز گفته.

 

مشخصات کتاب :

نویسنده : فریدریش ویلهلم نیچه

مترجم : علی عبداللهی

انتشارات : مرکز

تعداد صفحات : 258 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار