ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب بهترین اثر نیچه ” دجال “

 

 

کتاب دجال یکی از اثار معروف و پر مخاطب فریدریش نیچه است که برای اولین بار در سال 1895 منتشر و به بازار ارائه شد.کتاب دجال یک کتاب برای رسیدن به درکی درست و معنا دار از نیچه است چه به عنوان یک انسان و چه به عنوان یک فیلسوف.

کتاب دجال پرداختی نقادانه، روشنگرانه و خردمندانه به مسیحیت به حساب می آید، باعث به وجود آمدن جنجال ها و الهام بخشی های زیادی در میان نسل های متمادی مخاطبین شده است.

نیچه خودش هم در ابتدا ی کتاب بیان می کند که این کتاب مناسب قشر محدود و کمی از مخاطبان و خوانندگان است.

این فیلسوف برجسته از خوانندگان می خواهد در سطحی بالاتر از سیاست و ملی گرایی قرار بگیرند و برای فهم حقیقت، به سودمند یا آسیب زا بودن آن به عنوان یک دغدغه نگاه نکنند.

آنچه در قسمتی از کتاب دجال می خوانیم :

فراموش نمی کنم این قیام که بنیان گذار ان را درست یا نادرست مسیح می پندارد اگر قیامی علیه کلیسا ی یهود نبوده پس علیه چه امری بوده است.اری.منظور من از کلیسا دقیقا همان درک امروزی ما از این واژه است.این قیام علیه نیکان و دادگران ، علیه قدیسان اسراییل ، علیه سلسه مراتب جامعه بوده است و برای مقابله با فساد نبود بلکه قیامی علیه طبقه اجتماعی . امتیاز ها و قانون و فرمان های انان بود . این قیام ناباوری انسان متعالی نفی همه کسانی بود که روحانی و متاله بودند.

اما این سلسه مراتبی که هرچند برای لحظه ای در باب انها تردید روا شد ستونی بود که قوم اسراییل در میان اب هم چنان بر ان تکیه زده و تنها تنها امکان باقی مانده و ممکن برای تکیه بر وجود مستقل سیاسی خود بود و حمله به ان یورش به ژرف ترین غرایز قومی و ان سرکش ترین خواست زندگی قومی دانسته می شد که تا کنون در زمین وجود داشته است.

 

مشخصات کتاب :

نویسنده : فریدریش ویلهلم نیچه

مترجم : سعید فیروز ابادی

انتشارات : مصدق

تعداد صفحات : 200 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار