ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب به دنبال طلا نباش ، طلایی شو

 

 

به دنبال طلا نباش 

 

طلایی شو

 

 

به دنبال طلا نباش ، طلایی شو

 

 

کتاب های مسعود لعلی به خواننده کمک میکند تا به شناخت بهتری از خود و زندگی برسیم.خواننده با خواندن کتاب های مختلف مسعود لعلی به زندگی امیدوارتر میشود و همجنین کتب مسعود لعلی به خودشناسی انسان کمک های ویزه ای میکند.دیگر نویسندگان و روانشناسان معتقد هستند که کلام و نوشتار مسعود لعلی معجزه برانگیز است.او با قلم زیبایش ، خوانندگان بسیاری را جذب کتاب های خویش میکند.

 

کتاب به دنبال طلا نباش طلایی شو هم یک اثر مشترک بین مسعود لعلی و فهیمه ارژنگی است که مانند دیگر کتب این دو نویسنده ، بسیار محبوب و پرفروش است.

 

کتاب به دنبال طلا نباش طلایی شو ، مجموعه داستان‌های کوتاه جذاب و اثربخش به گردآوری فهیمه ارژنگی و با همکاری مسعود لعلی است.

 

در یکی از داستان‌های کوتاه این کتاب میخوانیم :

روزی دو برادر در کنار جاده قدم می‌زدند و وقتی تکه‌های طلا را کنار رود”هان” دیدند تصمیم گرفتند آن را میان خود قسمت کنند.

آنها ازمیان رودخانه عبور کردند و وقتی در میانه‌ی راه بودند برادر کوچکتر (یی اوکنیون) ناگهان طلای خود را به داخل آب انداخت. برادر بزرگتر که شوکه شده بود پرسید: “چرا آن را انداختی؟ “

او جواب داد: با وجود آنکه می‌دانستم طلای باارزشی است اما می‌دانم که مهربانی باارزشتر است. راستش را بخواهی بعد از اینکه طلا راپیدا کردیم به فکرم رسید اگر تو آنجا نبودی همه طلاها به من می‌رسید. از این فکر شرمسار شدم. نگران شدم حسادت، مهربانی ما را تهدید کند, بنابراین طلای خودم را به آب انداختم”.

اوکنیون با شنیدن سخنان برادرش با او موافق شد و طلای خودش را به داخل رودخانه انداخت.

ار آن پس شاخه‌ای از رودخانه هان به نام”توکوم”نامیده شد, یعنی جویباری که طلا به آن انداخته شد.

به دنبال طلائیم چون از طلای وجود خویش بی‌خبریم. و هنگامی که به کشف وجود ناب خویش دست یازیم ,به بازی جستجوی بیرونی پایان می‌دهیم.

 

آنچه در داستانی دیگر از این کتاب میخوانیم :

خردمند پیری در دشتی پوشیده از برف قدم می‌زد که به زن گریانی رسید. پرسید: چرا می‌گریی؟ – چون به زندگی‌ام می‌اندیشم، به جوانی‌ام، به زیبایی‌ای که در آینه می‌دیدم، و به مردی که دوستش داشتم. خداوند بی‌رحم است که قدرت حافظه را به انسان بخشیده است، می‌دانست که من بهار عمرم را به یاد می‌آورم و می‌گریم.

خردمند در میان دشت برف‌آگین ایستاد، به نقطه‌ای خیره شده و به فکر فرو رفت. زن از گریستن دست کشید و پرسید: در آنجا چه می‌بینید؟ خردمند پاسخ داد: دشتی از گل سرخ… خداوند، آنگاه که قدرت حافظه را به من می‌بخشید، بسیار سخاوتمند بود. چون می‌دانست در زمستان، همواره می‌توانم بهار را به یاد آورم و لبخند بزنم.

 

مشخصات کتاب :

عنوان کتاب : به دنبال طلا نباش ، طلایی شو

نویسندگان : مسعود لعلی و فهیمه ارژنگی

انتشارات : بهار سبز

تعداد صفحات : 107 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار