ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب به دنیا آمده ام تا عاشق تو باشم

 

 

به دنیا آمده ام

 

تا عاشق تو باشم

 

« کلید طلایی بهبود روابط فردی »

 

به دنیا آمده ام تا عاشق تو باشم

 

 

 

درباره ی مسعود لعلی :

کتاب های مسعود لعلی به خواننده کمک میکند تا به شناخت بهتری از خود و زندگی برسیم.خواننده با خواندن کتاب های مختلف مسعود لعلی به زندگی امیدوارتر میشود و همجنین کتب مسعود لعلی به خودشناسی انسان کمک های ویزه ای میکند.دیگر نویسندگان و روانشناسان معتقد هستند که کلام و نوشتار مسعود لعلی معجزه برانگیز است.او با قلم زیبایش ، خوانندگان بسیاری را جذب کتاب های خویش میکند.

 

 

 

درباره ی این کتاب :

کتاب به دنیا آمده ام تا عاشق تو باشم ، درباره تفاوت عشق و شیفتگی است و نکاتی مانند چگونگی خلق روابط مثبت و پویا با اطرافیان و چرایی ایجاد مشکل در روابط ما با دیگران را در بر دارد.

مسعود لعلی، در این کتاب با توجه به این واقعیت که حوزه کنترل و نفوذ مستقیم ما به رفتار، احساسات و الگوهای فکری شخصی‌مان محدود می‌شود و ما کنترلی بر انتخاب‌ها و گرایش‌های دیگران نداریم، مبانی درونگرایانه دارد.

در کتاب به دنیا آمده ام تا عاشق تو باشم  برترین راهکار های  کیفی برای افزایش سطح رضایت از تعاملات اجتماعی، تمرکز و تامل بر اصلاح و بهسازی شخصی را مطالعه کرد.

 

 

 

آنچه در این کتاب میخوانیم :

«تمرکز بر خود و توجه به مقوله توانمندسازی درونی، باعث فاصله گرفتن شما از ضعف‌ها، صفات رذیله و توقعات غیرمنطقی‌ای می‌شود که مخرب روابط انسانی است. از طرف دیگر در صورتی که درگیر یک رابطه با فرد سلطه‌گر و خودخواه هستید در رفتارهای خودخواهانه ناسالم خود تجدیدنظر کنند و به شان انسانی‌تان احترام بگذارند و با این کار شما به نقش خود به عنوان یک قربانی مهرطلب پایان می‌دهید و با اطرافیان خود مناسبات معقولانه‌تری برقرار می‌نمایید.»

این کتاب اگر چه کتابی کم‌حجم به شمار می‌آید ولی مسعود لعلی با استفاده از داستان‌های مختلف بین‌المللی تلاش کرده که رشد و اعتلای درونی را به عنوان یک ضرورت در زندگی فردی نشان دهد.

 

 

 

آنچه در پشت جلد این کتاب میخوانیم :

هر کس به اندازه بی نیازی‌هایش عاشق می‌شود. عشق با ترس بیگانه است. اگر می‌ترسید محبوبتان را از دست بدهید شما شیفته او هستید نه عاشقش در ادبیات شیفتگی نیاز موج می‌زند بدون تو نمی توانم ادامه بدهم وقتی نیستی غم و غصه اسیرم می کنه شما نمی‌توانید توأمان هم کسی را دوست بدارید و هم نیازمندش باشید. انسان‌های بی نیاز عاشق می‌شوند و انسان‌های نیازمند شیفته.

 

 

 

مشخصات کتاب :

عنوان کتاب : به دنیا آمده ام تا عاشق تو باشم

نویسنده : مسعود لعلی

انتشارات : بهار سبز

تعداد صفحات : 71 صفحه

 


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار