ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب به هوای دیدن جغد

 

(( به هوای دیدن جغد ))

معرفی کتاب به هوای دیدن جغد:

کتاب به هوای دیدن جغد داستان زیبایی از جین یولن با ترجمه روان پروین علی‌پور است. او در این اثر درباره دخترکی نوشته است که به همراه پدرش برای دیدن جغد از خانه بیرون می‌روند.

این داستان زیبا با تصویرگری جان اسکونر برنده مدال کالدکات شده است.

جین یولن در داستان زیبا ی به هوای دیدن جغد از رابطه دختر کوچکی نوشته است که همراه با پدرش در شبی زمستانی برای دیدن جغد از خانه بیرون می‌روند. دخترک مدت‌ها است که انتظار چنین شبی را می‌کشد و ماجراهای جالبی در انتظار او و پدرش است. این داستان با روایت شعرگونه‌ای که دارد به خوبی رابطه پدر و فرزندی را به تصویر می‌کشد.

کتاب به هوای دیدن جغد را به به تمام کودکان عزیز که عاشق داستان های جذاب و قشنگ هستند پیشنهاد می کنیم.

 

آنچه در بخشی از کتاب به هوای دیدن جغد می خوانیم :

اواخر شبی زمستانی، دخترکی همراه پدرش به هوای دیدنِ جغد از خانه بیرون می رود. درخت ها، مجسمه وار بی حرکت اند و دنیا مانند رؤیایی، خاموش! پدر پرندۀ اسرارآمیز شب را صدا می زند، هوو… هوو… هو… اما پاسخی نمی آید. پدر و دختر، بدون گفتن کلمه ای پیش می روند؛ چون وقتی کسی به هوای دیدن جغد می رود، به صحبت کردن نیاز ندارد. درواقع، او به هیچ چیز نیاز ندارد؛ جز امید! خُب، گاهی جغدی در کار نیست، ولی گاهی هست.

 

درباره جین یولن:

جین یولن، نویسنده داستان‌های تخیلی و فانتزی، ویراستار، نویسنده کودکان و شاعر، در سال ۱۹۳۹ در نیویورک متولد شد. او تحصیلاتش را در زمینه آموزش تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داد. یولن بیش از ۳۰۰ کتاب نوشته است و کتاب‌هایش به بیش از ۱۲ زبان دنیا ترجمه شده‌اند. او داستان‌هایش را با تخیلات زیبا و افسانه‌های قومی درهم می‌آمیزد. از میان آثار او می‌توان به عشق در سلامتی و مریضی (۲۰۰۳) درباره دست‌وپنجه نرم کردن شوهرش با سرطان، ماه جغد (۱۹۸۷، با تصویرگری جان شوئنهر)، دایناسورها چگونه شب‌به‌خیر می‌گویند (۲۰۰۰، با تصویرگری شده مارک تیگ) و رمان حساب ‌و کتاب شیطان (۲۰۰۴) اشاره کرد.

 

 

مشخصات کتاب به هوای دیدن جغد:

نویسنده : جین یولن

مترجم : پروین علی پور

انتشارات : سروش

تعداد صفحات : 35 صفحه

 


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار