ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

 

 

 

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید نوشته ی ناپلئون هیل است. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید تا کنون توسط مترجمان زیادی ترجمه شده است. اما بهترین ترجمه ی آن اثر مهدی قراچه داغی ست.

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید کتابی ست که در سال 1937 در باب چگونه پولدار شدن و موفقیت نوشته شده است.

ناپلئون هیل در یک برنامه ریزی عظیم در نگارش کتاب خود به مصاحبه با بیش از 500 نفر پرداخته است تا بتواند مهمترین عادات و اصولی که می تواند در مسیر موفقیت در اختیار هر کسی قرار بگیرد را معرفی نماید.

نویسنده این کتاب با تکیه بر علوم تخصصی و تصویرسازی هایی شهودی، محوریت کتاب خود را به پرداختن در مورد چگونگی بهبود بخشیدن زندگی شخصی افراد بنا نهاده است. ناپلئون هیل در نگارش کتاب خود بیان می دارد که این اثر تمام برگرفته از زندگی یکی از تاجران و نیکوکاران بزرگ آمریکا، یعنی اندرو کارنگی است.

 

بخشی از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

هیل در کتاب خود جملات و داستان های معروفی دارد که همگی به دست آمده از مصاحبه با افراد موفق و سرشناس دنیاست. یکی از جملات معروف و بیاد ماندنی این کتاب بیان می دارد که: با آرزو کردن پولدار نمی شوید! ناپلئون هیل در کتاب خود قوانین بازی موفقیت را به خوبی به هم زده است و راه های تازه را در کتاب خود معرفی کرده است.

هیل می ‌گوید: در هر بخش این کتاب من به راز رسیدن به ثروت اشاره‌کرده ‌ام که خودم به ‌شخصه از مطالعه زندگی 500 نفر از ثروتمندترین افراد کره زمین کشف کرده ‌ام. اما هیچ اشاره مستقیمی به آن نکرده ‌ام. شما می‌توانید با خواندن هر فصل یک قسمت از جورچین این رمز بزرگ را درک کنید و قطعات جورچین را در ذهنتان کنار هم قرار دهید. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید تا به امروز پرفروش ‌ترین کتاب بعد از انجیل و هری پاتر بوده است. در ادامه نیز قسمتی از کتاب را برای مطالعه و آشنایی بیشتر شما آورده ایم:

تلقین به خود مفهومی است که ارتباطی میان ذهن هوشیار و نیمه‌هوشیار برقرار می‌کند. تلقین به خود، خودبه‌خود به ذهن نیمه هوشیار می‌رسد و آن را تحت تأثیر افکار قرار می‌دهد. تلقین به خود عاملی کنترل‌کننده است که انسان به کمک آن می‌تواند ذهن خود را تغذیه کند.

 

مشخصات کتاب :

نویسنده : ناپلئون هیل

مترجم : مهدی قراچی داغی

انتشارات : نشر ققنوس

تعداد صفحات : 200 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار