ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب خوب های بد بدهای خوب

 

کتاب خوب های بد بدهای خوب بر پایه خودشناسی نوشته شده است در این کتاب دو شخصیت متفاوت با نام های آگاتا و سوفی ایفای نقش می کنند .آگاتا و سوفی هر کدام به آموزشگاه های مجزایی برای آموزش فرستاده می شوند که آدم خوب ها و آدم بدها ی قصه ها در آن جا ساخته می شوند . آن دو فکر میکنند می دانند جزو کدام دسته هستند . اما همه ما میدانیم که خوبی و بدی آدم ها به این آسانی قابل تشخیص نیست . در کتاب خوب های بد بدهای خوب نویسنده با متنی روان سعی دارد تا خواننده را متوجه این موضوع کند که هر آدمی هم وجه های خوب دارد هم وجه های بد . هر انسانی در شرایط مختلف ممکن است یک وجه شخصیتی از خود به نمایش بگئارد . برای همین شاید نتوانیم آنها رابه دو دسته خوب یا شرور و بد تقسیم کنیم . با دانلود pdf کتاب خوب های بد بدهای خوب می توانیم خودشناسی را ابتدا از خود آغاز کنیم . به نظرتون اگه قرار بود از شما یک شخصیت برای قصه هابسازن شما در کدام دسته قرار میگرفتید آدم های خوب یا آدم های بد؟

وقتی خورشید کاملاً ناپدید شد، بچه ها مدتی بود که توی خانه هایشان زندانی شده بودند. آن ها از پشت پرده ی اتاق خواب، یواشکی به پدران، مادران و خواهرانِ مسلح به مشعل شان نگاه می کردند که دورتادور جنگل حلقه زده بودند و با این کارشان، انگار داشتند به مدیر مدرسه می گفتند اگر جرات دارد، از حلقه ی آتش عبور کند!
اما در همین احوال که بچه ها ترسیده بودند و چِفت پنجره هایشان را می انداختند، سوفی آن را باز کرد! می خواست ربوده شدنش تاآنجایی که امکان دارد، راحت باشد!
به دلیل محافظت های پدرش، توی اتاق گیر افتاده بود؛ اما سنجاق های سر، موچین ها و سوهان های ناخنش را دم دست گذاشت و مشغول کار شد.
اولین آدم ربایی، دویست سال پیش اتفاق افتاده بود. معمولاً دوتا پسر یا دوتا دختر و گاهی یکی از این دو ربوده شده بودند. سن بچه های ربوده شده متفاوت بود: گاهی یکی شانزده ساله بود و دیگری چهارده ساله، یا اینکه هر دو تازه دوازده ساله شده بودند. اوایل انتخاب ها تصادفی به نظر می رسید، اما چیزی نگذشت که الگوی آن مشخص شد: یکی از آن دو نفر همیشه زیبا و خوب بود؛ بچه ای که هر پدر و مادری آرزوی داشتنش را دارد؛ دیگری اما بی ریخت و عجیب وغریب بود و از زمان تولدش به این طرف، دوستان زیادی نداشت. این جفتِ متناقض، در ابتدای جوانی دزدیده می شدند و دیگر برنمی گشتند.
مشخصات کتاب :
نویسنده : سومان چینالی
انتشارات : پرتقال
تعداد صفحه :533

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار