ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب خودت را فتح کن ، نه دنیا را

 

 

 « خودت را فتح کن ، نه دنیا را »

 

 

درباره ی کتاب های مسعود لعلی :

کتاب های مسعود لعلی به خواننده کمک میکند تا به شناخت بهتری از خود و زندگی برسیم.خواننده با خواندن کتاب های مختلف مسعود لعلی به زندگی امیدوارتر میشود و همجنین کتب مسعود لعلی به خودشناسی انسان کمک های ویزه ای میکند.دیگر نویسندگان و روانشناسان معتقد هستند که کلام و نوشتار مسعود لعلی معجزه برانگیز است.او با قلم زیبایش ، خوانندگان بسیاری را جذب کتاب های خویش میکند.

به نقل از مسعود لعلی :
در اینجا لازم می دانم گزارشی از فعالیت های تالیفی در گذشته و نیز چشم اندازی از برنامه های آینده ام را به خوانندگان عزیز ارائه دهم.
خط سیر نویسندگی ام را به دو مرحله تقسیم بندی می کنم:
مرحله اول: که با کتاب « شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید » ، انتشارات بهار سبز، تهران: ۱۳۸۲ آغاز شد، بر محور « قصه درمانی » است. اثربخش بودن ابزار تمثیل و حکایات، مرا بر آن داشت که از این ابزار در بیان تجربیات شخصی ام و نیز دیگران بهره بگیرم.
مرحله دوم آثارم شامل تبیین نظرات شخصی ام در دو حوزه رشد و تعالی درونی ( نظریه اقتدار ) و روان شناسی موفقیت است.
در کتاب ملانصرالدین زندگی خویشتنیم ( تهران، انتشارات بهار سبز، ۱۳۸۹ ) اشاراتی به نظریه اقتدار شده است. تصمیم دارم بعد از این، به ساختار کلی مجموعه کتاب های شما عظیم تر از آنی هستید که می اندیشید که بر مبنای قصه ها و حکایات کوتاه و الهام بخش است وفادار بمانم، اما در جلدهای بعدی این مجموعه از داستان های کوتاه در جهت تشریح و تبیین نظریه اقتدار استفاده کنم. ( قابل توجه دوستانی که این مجموعه را دنبال می کنند و می خواهند بدانند این مجموعه تا چند جلد و تحت چه شرایطی ادامه خواهد داشت ) .
در حیطه روان شناسی موفقیت نیز نظریات و تجربیات شخصی ام را در کتاب هایم منعکس خواهم کرد.
کتاب خودت را فتح کن ، نه دنیا را نوشته ی مسعود لعلی ، نویسنده و روانشناس عالی رتبه ایرانی است.او در نوشتن تبحر و سبک خاصی دارد.کتاب های مسعود لعلی همیشه جزو کتاب های پرطرفدار واقع شده است. کتاب خودت را فتح کن ، نه دنیا را یکی از کتاب های مجموعه ی کتاب روز را خورشید می سازد ، روزگار را ما است.
داستان هایی تازه  برای تجربه ی بلوغ روانی و خود شکوفایی برای غلبه بر تاریکی ها. اول از همه چراغ دلتان را روشن نگه دارید.
آنچه در پشت جلد این کتاب می خوانیم :
چه کسی تو را ساخته ؟
کشیش جدید دهکده وارد مراسم معارفه می شدو مادر به دختر کوچکش ام (Emma) آموزش می داد : اگر اسمت را پرسید بگو اما جین.اگر سنت را پرسید بگو هشت سال. اگر از تو پرسید چه کسی تو را ساخته ؟ بگو خداوند مرا ساخته.
کشیش یه موقع وارد شد. انجیل و کلاهش را کنار گذاشت و به طرف اما کوچولو رفت.سرش را نوازش کرد و پرسید : « دختر کوچولو اسمت چیه ؟»   «اما جین » . « خب اما جین چند سال داری ؟ » «هشت سالمه ».« واه چه عالی. خب اما جین تو می دانی چه کسی تو را ساخته است ؟ » دخترک چند لحظه ای درنگ کرد و سپس پاسخ داد :« مادرم اسم آن کس را به من گفته ولی من یادم رفته . »
با قرض گرفتن از دیگران و از سنت ها آموختن ، دانش تو هیچگاه « معرفت » تو نخواهد شد فقط تو را بیشتر و بیشتر مسخره خواهد کرد این راه سالکان نیست…
مشخصات کتاب :
عنوان کتاب : خودت را فتح کن نه دنیا را
نویسنده : مسعود لعلی
انتشارات : بهار سبز
تعداد صفحات : 127 صفحه

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار