ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب خودیاری: تفسیر ۵۲ ایده طلایی از ساموئل اسمایلز نوشته استیو شیپ ساید مریم تقدیسی

مشخصات کتاب کتاب خودیاری: تفسیر ۵۲ ایده طلایی از ساموئل اسمایلز نوشته استیو شیپ ساید مریم تقدیسی نوشته استیو شیپ ساید

  • ناشر: گروه انتشاراتی ققنوس
  • تاریخ نشر: ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
  • شابک

    : 978-964-311-959-1

  • زبان : فارسی
  • حجم فایل: 1.28 مگابایت
  • تعداد صفحات: ۱۷۴ صفحه

توضیحاتی درباره کتاب کتاب خودیاری: تفسیر ۵۲ ایده طلایی از ساموئل اسمایلز نوشته استیو شیپ ساید مریم تقدیسی نوشته استیو شیپ ساید

درباره کتاب

کتاب « خودیاری: تفسیر ۵۲ ایده طلایی از ساموئل اسمایلز» نوشته استیو شیپ ساید است.
استیو شیپ‌ ساید، از ۱۹۹۰ به عنوان ژورنالیست علم برای بی بی سی و رسانه‌های معتبر جهان مشغول به کار است.
شیپ‌‌ ساید در این کتاب به تفسیر ۵۲ ایده طلایی از ساموئل اسمایلز درباره فضایل و خصوصیات افراد برجسته، سخت‌کوش و درستکار پرداخته است.
ساموئل اسمایلز، شاعر و نویسنده بریتانیایی نمونه مردی ویکتوریایی بود که شرح حال و خصوصیات افراد برجسته، سخت‌کوش و درستکار را به منظور «آموزش و تزکیه» خوانندگانش گردآوری می‌کرد و هدفش از نوشتن کتاب تنها سرگرم کردن آنها نبود.
اسمایلز کاملا از تفاوت‌‌های بین نظریه‌‌پردازی درباره زندگی و تجربه بی‌واسطه آن آگاه بود و تلاش می‌کرد خودیاری را مجموعه‌ای از تصاویر زندگی، نه چکیده زندگی یا میان‌بر زندگی یا روشی جادویی برای زندگی کردن نشان دهد و مطالعه کردن را کاری سودمند و سازنده می‌دانست.
اسمایلز معتقد بود مطالعه تنها یکی از شیوه‌های پرورش ذهن است که نفوذ آن بسیار کم‌تر از تجربه بی‌واسطه زندگی و سرمشق خوب در شکل گرفتن شخصیت است.
شیپ ساید در مقدمه کتاب درباره اهمیت آن و نیز اندیشه خود اسمایلز آورده است:« «خودیاری» از زمان انتشارش در سال ۱۸۵۹ به یکی از پرفروش‌ترین و پر طرفدارترین کتاب‌های قرن تبدیل شد. اسمایلز در کتاب خود به این نتیجه رسیده است که «بزرگی» خصوصیتی مادرزادی نیست و در دسترس همه قرار دارد، هر چند اصل و تبار آدمی پست و حقیر باشد».
شیپ‌ساید مطالب کتاب را به ۵۲ بخش تقسیم کرده و در هر بخش پس از آوردن سخنانی از اسمایلز خود به تحلیل و تفسیر آن‌ ها پرداخته است. همچنین در انتهای هر بخش، توصیه یا تمریناتی برای مخاطب در راستای گفتار اسمایلز ارائه داده است
اسمایلز در کتاب خود به این نتیجه رسیده است که «بزرگی» خصوصیتی مادرزادی نیست و در دسترس همه قرار دارد، هرچند اصل و تبار آدمی پست و حقیر باشد. چنین نتیجه‌ای در دورانی که ملتی در حال بازسازی خود، الگو‌های خود و ایجاد تعادل در قدرت دنیا بود بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار