ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب دانلود نسخه پی دی اف کتاب عشق و چیزهای دیگر

کتاب عشق و چیزهای دیگر

 

معرفی کتاب عشق و چیزهای دیگر +نسخه رایگان pdf

  کتاب ” عشق و چیز های دیگر ” نوشته مصطفی مستور است که در سال 1396 چاپ شده است.«عشق و چیزهای دیگر» داستان  دانشجوی اهوازی ساکن تهران است که پس از فراغت از تحصیل تصمیم می‌گیرد در تهران بماند. او اتاقی را به طور اشتراکی در خانه‌ای در مرکز شهر تهران اجاره کرده و در همین حین عاشق دختری به نام پرستو می‌شود. ادامه داستان ماجراها و کشمکش‌های این عشق و همچنین سرگذشت اطرافیان هانی را روایت می‌کند.

 

 

در بخشی از کتاب عشق و چیزهای دیگر می خوانیم…

پرستو برای من مثل نان بود. مثل متفورمین و انسولین بود برای بیمار دیابتی. من نه فقط پرستو که هر چیز مربوط به او را هم دوست داشتم. پرهام، برادرش، را هم بیش‌تر از همه دوازده ساله‌‌های دنیا دوست داشتم. مادرش، ناهید خانم، را مثل مادر خودم دوست داشتم، پدرش، آقای خسروی، دبیر بازنشسته زیست‌شناسی را خیلی دوست داشتم، آن‌قدر که به درس مزخرفی مثل زیست‌شناسی هم علاقه‌مند شده بودم. کارمندهای بانک پاسارگاد شعبه امیرآباد را، خیلی ساده، چون پرستو را می‌شناختند و به او احترام می‌گذاشتند، دوست داشتم.

کلاه را گذاشت سرش و بعد با شست دست چپ بند کشی شلوارش را تا جایی که ممکن بود کشید طرف تخت کنار یکی از دیوارهای طولی. «این تخت شماست.» این‌بار با شست دست راست بند دیگر شلوارش را رو به دیوار روبه‌رو کشید: «این تخت کریم‌جوجوئه. بچهٔ خوبیه.» به تخت هم‌اتاقی‌ام نگاه کردم. یک زیرسیگاری پُر از ته‌سیگار، چند برگ کاغذ مچاله‌شده، هندزفری موبایل، سه باتری قلمی، خمیردندان و فندک قرمز کوچکی روی تختش پخش شده بود این‌طرف و آن‌طرف. نقره هر دو کش شلوارش را رو به جلو، به طرف راه‌پلهٔ سنگی کوچکی که طرف دیگر زیرزمین بود، کشید و گفت: «مطبخ و حمام و مبال شما اون بالاست. تمام.» به تخت سوم اشاره نکرد.

 

مشخصات کتاب
نویسنده: مصطفی مستور
موضوع:رمان کوتاه
سال انتشار:1396
تعداد صفحات:124


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shuser

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار