ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب دانلود رایگان نسخه pdf کتاب آتش بدون دود

دانلود کتاب آتش بدون دود

 

معرفی کتاب آتش بدود دود نوشته نادر ابراهیمی

 

رمان آتش بدون دود هفت جلد است. این هفت جلد در سه کتاب است. کتاب اول شامل سه جلد اول، یعنی «گالان و سولماز»، «درخت مقدس» و «اتحاد بزرگ» است. کتاب دوم، جلدهای چهار و پنج، «واقعیت‌های پر خون» و «حرکت از نو» را در بر می‌گیرد. کتاب سوم هم داستان جلد شش و هفت، «تو هرگز آرام نخواهی گرفت» و «هر سرانجام، سرآغازی است» را روایت می‌کند.

موضوع اصلی این رمان عشق است. اما عشق نه از آن نوع معمولی که در دیگر کتاب‌ها خوانده‌ایم. عشقی پرشور که غرور و خشونت را هم در درونش می‌پرورد. در کنار عشق، زبان شاعرانه‌ی نادر ابراهیمی آنچنان زیبایی‌های ترکمن صحرا را تصویر می‌کند که می‌توان چشم‌ها را بست و خود را آنجا تصور کرد. رویارویی جهل با علم و دانایی هم موضوع دیگری است که این کتاب بازتاب می‌دهد و نمایانگر اختلاف نظر میان دو نسل است.

 

 

سریال آتش بدون دود

موضوع داستان ترکیبی از عشق واسطوره و افسانه های ترکمن را بیان میکند و بصورت شاعرانه بیان شده که ویژگی اصلی داستان می باشد .
نادر ابراهیمی در سال‌های ۵۳ و ۵۴ سریالی از سه جلد اول این مجموعه تولید کرده است که از تلویزیون ایران پخش شد. داستان با همین عشق آتشین و خشونت‌بار آغاز شد. به آتش اختلافات دو قبیله دامن زد و در نهایت، با بستن یک پیمان صلح بین قبایل به پایان رسید. این داستان، با تمام آنچه که پیش از این خوانده‌اید، متفاوت است. اگر به زبان و لحن شاعرانه نادر ابراهیمی آشنا هستید خواندن این اثر برایتان لذت بخش است و اگر مواجهه‌ی اولتان است، با تجربه‌ای ناب روبه‌رو می‌شوید. در هم آمیختن مسائلی مثل غرور، عشق، دشمنی، مبارزه، جهل، دانایی و … و پرداختن به تمام آن‌ها، تنها از هنرمندان بزرگی چون نادر ابراهیمی برمی‌آید.

 

مشخصات کتاب

نویسنده: نادر ابراهیمی
تعداد جلد:هفت جلد در سه کتاب
قالب :داستان عاشقانه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shuser

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار