ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب دانلود کتاب سلول 18

دانلود کتاب سلول 18

معرفی

کتاب سلول 18 اثر علی اشرف درویشیان، رمانی سیاسی است که اتفاقات آن در دوران حکومت محمدرضا پهلوی می‌گذرد و حکم فرمایی ساواک و درگیری مخالفان و مبارزان با رژیم پهلوی دستمایه نگارش این اثر شده است. رمان سلول 18 قصه‌ی مبارزه است، مبارزه علیه دیکتاتوری محمدرضا پهلوی، در دورانی که ساواک پنجه بر جان جوانان و مبارزین می‌کشید و در شکنجه‌گاه‌هایش تلاش می‌کرد تا کمر دلاوران را خم کند.

 

در بخشی از کتاب سلول 18 می‌خوانیم:

صداى روشن شدن ماشین به گوش رسید. نمى‌دانستند به کجا مى‌روند. از این و آن چیزهایى درباره دستگیرى مردم شنیده بودند. داداش کمال راجع به شکنجه و کشتن و دستگیرى مردم براى آن‌ها چیزهایى گفته بود. اما تا آن وقت نمى‌توانستند این چیزها را باور کنند حالا این واقعه براى آن‌ها هم اتفاق مى‌افتاد. مى‌ترسیدند. اما با خودشان بگو مگو داشتند که ساکت باشند که آبرویشان نرود. که به آن‌ها ترسو نگویند. نمى‌دانستند پدر و مادرشان و نرگس و سعید و مادربزرگ کجا هستند. مى‌رفتند. اما نمى‌دانستند به کجا. کمى آنطرف‌تر ماشین ایستاد یکى گفت: «پائین بیایید.» مأمورها پائین رفتند. و آن دو را هم پیاده کردند و به سویى بردند. یکى دستور داد: «شما بروید سراغ آن یکى، خانه‌اش آن طرف‌هاست. آدرسش را که دارید کاملاً مواظب باشید اسلحه دارد.»

یکى جواب داد: «بله قربان مواظبیم.»
آن‌ها را به طرفى که صداى موتور ماشین‌ها مى‌آمد بردند. یکى از مأمورها گفت: «پاهایتان را بلند کنید اینجا ماشین است.» پاى فاطمه به لبه در ماشین خورد و دردش گرفت.

صداى آخ مادربزرگ را شنیدند که پشت سر آن‌ها مى‌آمد. سرش به در ماشین خورده بود.
مادربزرگ غرغر کرد: «خدا برایتان نسازد هى! آخر این نصف شب چرا خواب را به مردم حرام مى‌کنید؟ مرا کجا مى‌برید؟ بچه‌هایم را چه کردید؟ شما کى هستید؟ چه جانورهایى هستید؟ از کدام گور آمده‌اید؟ نمى‌دانم واللّه‌ آدم‌کش هستید! غارتگرید! چه کاره هستید. آخر این بدکردارها حرف بزنید!»

 

مشخصات کتاب

نویسنده: علی اشرف درویشیان
موضوع: تاریخی
سال انتشار :۱۳۹۷
تعداد صفحات :۱۱۸

 


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shuser

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار