ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب دانلود کتاب شفای زندگی

شفای زندگی

کتاب شفای زندگی با پرداختن به مطالبی تاثیر گذار والهام بخش هر خواننده ای را مسحور خود می کند . و نمی گذارد تا خواننده لحظه ای نور امید را فراموش کند . لوییز هی نویسنده موفق کتاب شفای زندگی در ابتدای کتاب می نویسد «امیدوارم این هدیه یاری تان کند تا آن جایگاه درونی را که خانه حرمت و عشق خالص و پذیرش خود است بیابید.»اگر همین یک جمله را به دقت خوانده باشید متوجه آرامش بخش بودن کتاب شده و تا انتهای کتاب را با علاقه ای وصف ناپذیر مطالعه خواهید کرد . کتاب شفای زندگی اولین بار در سال 1984 به چاپ رسید  و بسیار مورد استقبال خوانندگانش قرار گرفت .این کتاب در چهار فصل نوشته شده است . در ابتدای این کتاب نویسنده توضیح می دهد که قصد ندارد تا ارتباط خوانندگانش را با پزشکان معالجشان قطع کند . بلکه  هدفش این است که زندگی زیباتری برای خوانندگانش بسازد و باعث شود تا آن ها به شفای درونی برسند . با مطالعه کتاب روانشناسی شفای زندگی می توانید سبک جدیدی را آموخته و زندگی خود را برای همیشه تغییر دهید .

در بخشی از کتاب شفای زندگی می‌خوانیم

«من با جریان همواره در حال دگرگونی زندگی، هم آهنگم.»

آگاهی. نخستین گام برای شفا یا دگرگونی است.

هنگامی که الگویی در ژرفای درون ما نقش بسته است، برای شفای این وضع باید از آن آگاه شویم. شاید شروع کنیم به یادآوری این وضع، یا از آن شکایت کنیم، یا آن را در دیگران ببینیم. باری، به طریقی متوجهش می شویم و با آن رابطه برقرار می کنیم. معمولا، معلمی، دوستی، کلاسی، کارگاهی، یا کتابی را به سوی خود می‌کشانیم که راه‌های تازه نگرش به حل مشکل را در ما بیدار می‌کند.

بیداری من با اظهار نظر تصادفی دوستی درباره‌ی جلسه‌ای آغاز شد. دوستم به آن جلسه نرفت. اما ندایی در درونم پاسخ مثبت داد و من به آن جلسه‌ی کوچک رفتم که نخستین گام من در راه شکوفایی بود. چندی گذشت تا به اهمیت آن پی بردم.

معمولا واکنش ما به نخستین مرحله، این است که فکر می‌کنیم این نگرش احمقانه است، یا به نظرمان بی معنا می آید. شاید زیادی آسان بنماید، یا با طرز فکر ما جور درنیاید. می بینیم تمایلی به انجامش نداریم. به شدت در برابرش مقاومت می‌کنیم. شاید حتی از فکر انجامش نیز به خشم درآییم.

مشخصات کتاب :

نویسنده : لوییز آل هی

انتشارات : پیکان

تعداد صفحه :345


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار