ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب دانلود پی دی اف کتاب قصه های مجیدرایگان

دانلود قصه های مجید

 

معرفی

قصه های مجید روایتگر لحظه‌های کودکی به نام مجید است که با مادربزرگش (بی‌بی) زندگی می‌کند، بعدها یک مجموعهٔ تلویزیونی از روی آن کتاب ساخته شد که محیط قصه را به اصفهان منتقل کرد و در دهه هفتاد خورشیدی در برنامهٔ کودک و نوجوان از صدا و سیمای ایران پخش شد. کاراکترهای اصلی این کتاب و مجموعه مجید و بی‌بی  هستند. مجموعهٔ تلویزیونی قصه‌های مجید در زمان خود از محبوبیت خاصی در میان کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان برخوردار شده‌بود. کتاب قصه‌های مجید جایزهٔ کتاب برگزیده سال ۱۳۶۴ را به خود اختصاص داده و تا سال ۱۳۷۳، دوازده بار تجدید چاپ شده‌است.

 

در ادامه چند نمونه از داستان‌هاى این مجموعه را به طور خلاصه معرفى مى‌کنم

عاشق کتاب
مجید براى اولین بار توسط کاغذهاى که بقال‌شان اجناس را در آن مى‌پیچد با کتاب آشنا مى‌شود. و تلاش مى‌کند به هر ترتیبى که شده بقیه کتاب را از دست بقال بیرون بیاورد، ولى بقال این عشق را به هیچ مى‌گیرد!

گربه
مظلوم‌ترین حیوان خانگى گربه‌ است که آدم مى‌تواند همه چیز را به او نسبت بدهد، اما گربه مجید کارى مى‌کند که مجید خودش به گناهانش اعتراف کند!

ژاکت پشمى
اگر آدم بخواهد براى‌ معلمش بدون آنکه خود معلم بفهمد ژاکت پشمى بدوزد، مشکلات زیادى پیش رو دارد و مجید باید با این مشکلات دست و پنجه نرم کند.

طبل
مسلماً بیشتر بچه پسر‌ها در یک دوره از عمرشان عاشق زدن طبل شده‌اند، مجید هم از این عشق مستثناً نبوده است. بخصوص که همسایه آنها طبل‌زن محل است. اما مشکلات زیادى براى نواختن طبل هست که مجید حتى فکرش را هم نمى‌کرد.

دعوت
هیچ شده به یکى از دوستان قدیمتان بر بخورید و او را به یک بستنى و فالوده دعوت کنید و تازه وسط‌ها کار متوجه شوید هیچ پولى همراه ندارید! اگر اینطور شده حتماً درد مجید را مى‌فهمید.

 

 

مشخصات کتاب

نویسنده  :هوشنگ مرادی کرمانی
انتشار : ۱۳۵۸
موضوع: رمان طنز گونه
تعداد صفحات :۶۸۰


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shuser

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار