ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب دانلود pdf رایگان کتاب پلو خورش

دانلود و خرید پی دی اف کتاب پلو خورش نوشته هوشنگ مرادی کرمانی

 

معرفی و بررسی کتاب پلو خورش (pdf )

“پلو خورش” مجموعه ای دیگر به قلم نویسنده ی خوب کشورمان “هوشنگ مرادی کرمانی” است که در سال 1391 به چاپ رسیده است که شما  چند داستان کوتاه جذاب می باشد. این مجموعه نیز همچون سایر آثار برآمده از قلم “هوشنگ مرادی کرمانی”،شامل داستان هایی است که گاه حتی با وجود تلخی و سوزناک بودن شرایط، به کام مخاطب شیرین می آیند و حسی از نوستالژی و اصالت را به او منتقل می کنند. بسیاری از مخاطبان معتقدند که آثار “هوشنگ مرادی کرمانی” در زمره ی مناسب ترین آثار، برای معرفی و علاقه مند کردن نوجوانان به ادبیات معاصر می باشند. داستان های او در عین سادگی و صمیمیت، مفاهیمی را به خواننده منتقل می کنند که صرفا برای سرگرم کردن به نگارش درنیامده است. هر کس که با قلم “هوشنگ مرادی کرمانی” آشنا باشد، می داند که وی از مسائلی ملموس با رنگ و بویی سنتی، قصه می نویسد. همین مساله است که قصه های او را این چنین دوست داشتنی کرده و نام وی را در میان محبوب ترین نویسندگان ایرانی قرار دادهاست.

 

در بخشی از کتاب پلو خورش نوشته هوشنگ مرادی کرمانی نسخه پی دی اف ایگان میخوانیم…

 «میمون کوچولو توی قفس کارهای بامزه می‌کرد. بالا و پایین می‌پرید. می‌پرید روی سر و گردن مادرش. دست‌هایش را بالا می‌گرفت. کج و راست می‌شد. می‌خندید. اخم می‌کرد، می‌رقصید. از میله‌های میان قفس آویزان می‌شد، چشم‌هایش را تنگ و گشاد می‌کرد و پیام ازش عکس می‌گرفت. مردم دور قفس جمع شده بودند و به کارهای میمون می‌خندیدند. پیام سر شوق آمده بود و تند تند عکس می‌گرفت. آن قدر خم و راست شد و دور و بر قفس دوید و چرخید و عکس گرفت که شلوارش شل شد و نزدیک بود از پایش بیافتد…»

 

مشخصات کتاب پلوخورش نوشته هوشنگ مرادی کرمانی

نویسنده: هوشنگ مرادی کرمانی

موضوع : داستان کوتاه

سال انتشار :1391

تعداد صفحات:160

 


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shuser

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار