ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب دانلود pdf مصائب عشق

 

«کتاب مصائب عشق»

 

کتاب مصائب عشق نوشته ی آلن دوباتن است که با ترجمه زیبای الناز عظیمی منتشر شده است.کتاب مصائب عشق به بیان این مسئله می پردازذ که باید به غم خود واقف بود. گرچه صرفاً داشتن آگاهی مشکل را حل نمی‌کند، اما حداقل مشکلات را مشخص می‌کند، حس انزوا و رنج را کم می‌کند و باعث می‌شود تا بپذیرید که بعضی از غصه‌ها کاملاً طبیعی هستند.

همه ی ما میپنداریم که عشق میتواند بزرگ ترین شادی در زندگی باشد و اما به راستی که عشق منشأ عمیق‌ترین رنج‌هاست…

عشق امکان دارد به‌ اشتباه منبع یأس و سرخوردگی باشد. هر کدام از ما، به نحوی به آینده و سرشت عشقمان امیدواریم هستیم و می پنداریم که پایانی خوش خواهیم داشت و هیچ آمار و ارقامی نمی‌تواند ایمان ما را به عشق‌مان ذره‌ای متزلزل کند. همه ی ما عشق های آتشین زیادی دیدیم که پایانشان به جدایی ختم شده است اما باز هم عشق خود را متفاوت از تمام آن ها میدانیم. پیوسته مشکلات موجود در روابط دیگران را می‌بینیم، اما همچنان همه‌ی خبرهای منفی را با تمام قوا پس می‌زنیم. علی‌رغم دیدن ناکامی‌ها و تنهایی‌ها، همچنان به تصورات بلند پروازانه‌ی خود از ماهیت روابط تکیه می‌کنیم، حتی اگر یک نمونه از آن روابط ایده‌آل را هم در عالم واقع ندیده باشیم. در این کتاب با ماهیت عشق روبه‌رو می‌شوید و سعی می‌کنید آن را بشناسید و با آن کنار بیایید.

 

آنچه در بخشی از این کتاب می خوانیم :

اغلب اوقات، طرف مقابل‌مان آشکارا بدرفتاری نمی‌کند، اما نارضایتی ما از ماهیت رابطه‌مان هرروز بیشتر می‌شود. چراکه آنطور که انتظار داشتیم به ما توجه نمی‌کند، بیشتر مواقع اصلاً درست درک‌مان نمی‌کند، غالباً سرش شلوغ است، گاهی هم بی‌حرمتی و گستاخی می‌کند، رغبت چندانی به جزئیات زندگی‌مان نشان نمی‌دهد، و به جای صحبت با ما به دوستان خودش زنگ می‌زند. در این شرایط احساس سرخوردگی و دلسردی می‌کنیم. قرار بود عشق‌مان دلچسب باشد. اما بدون هیچ اتفاق بد و مهلکی، هر روز بدتر از دیروز می‌شود. این وضعیت دو دلیل متناقض دارد: یک، الان به این دلیل ناراحتیم که در گذشته گاهی اوقات شادتر از این بودیم. دو، به این دلیل ناراحتیم که خوش‌شانس بوده‌ایم. برای تشریح این تناقض ظاهری، باید ژرف‌ترین ریشه‌های عشق را بررسی کنیم.

تصور ما از یک رابطهٔ عاشقانهٔ خوب (و حس دوست داشته شدن) نه از مشاهدات دوران بزرگسالی‌مان، بلکه از یک منبع عجیب‌تر و قوی‌تر نشأت می‌گیرد. ذهنیت ما از یک رابطهٔ زناشویی شاد بر اساس تصور دوران کودکی‌مان از آرامش، امنیت کامل، ارتباطات غیرکلامی، و رفع بی‌زحمت نیازها شکل می‌گیرد.

 

مشخصات کتاب :

عنوان کتاب : مصائب عشق

نویسنده : آلن دوباتن

مترجم : الناز عظیمی

تعداد صفحات : 72 صفحه

انتشارات : رخداد کویر


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار