ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب دانلود pdf کتاب آدمی با دیگران

 

 

 

باری ، به باور برخی نیچه به معنای معلول کلمه فیلسوف نیست و به باور برخی دیگر فیلسوف ترین فیلسوفان است.اما نیچه هرچه باشد یا نباشد ،بی تردید متفکر و فرزانه بزرگی است.

بیشتر افرادی که کتاب های نیچه را نقد میکنند بر این باور هستند که برای شروع درک نگرش های گاها متضاد فریدریش نیچه مخاطبین می بایست آثار او را از ابتدا تا انتها به ترتیب زمان انتشار مطالعه کنند.

مطالعه ی فلسفه به منظور درک چگونگی تکامل ذهن  و اندیشه بشر در طول زمان ،اهمیت دارد. نیچه معتقد بود که اصلی ترین کارکرد فلسفه آموختن یک چیز به انسان است:چگونه به آن کسی که هستیم ، تبدیل شویم.

 

بخوانیم درباره ی نویسنده :

فریدریش ویلهلم نیچه در 15 اکتبر سال 1844 چشم به جهان گشود و در تاریخ 25 آگوست 1900 چشم از جهان فرو بست.

فیلسوف /شاعر/منتقد ادبی/آهنگساز آلمانی/استاد لاتین و یونانی بود که در شهر کوچک روکن واقع در لایپزیک پروس به دنیا آمد.او سال های ابتدایی تحصیلش را در مدارس عمومی گذراند و بعد برای ادامه تحصیل به مدارس خصوصی روی آورد.نیچه در سپتامبر 1864 فارغ التحصیل شد.او به امید رسیدن به سمت کشیش پروتستان ،در دانشگاه بن به تحصیل الهیات و فیلولوژی کلاسیک مشغول شد.نیچه پس از یک ترم تحصیل به مطالعات الهیاتی خویش پایان داد و مسیر جدیدی از فلسفه را در پیش گرفت.

 

آنچه در بخشی از کتاب آدمی با دیگران  می خوانیم :

چرا میل یا بی میلی تا ان اندازه واگیر است که نمی توان در نزدیکی فردی ک او را قوی می پندارند سر کرد بی ان ک مدام همچون ظرفی پر از محاسن و معایب او شد ؟ نخست ان ک پذیرش کامل داوری وی بی اندازه دشوار است و خود پسندی ما بر نمی تابدش.زیرا خود پسندی ما نیز همان رنگ فقر فکری و دریافته ی حسی یا همان ترس و نامردمی را دارد و از این رو وادار خواهیم شد که جبهه گیری کنیم یا چه بسا خلاف جماعت پیرامون خود رفتار کنیم.اببته به شرط ان که این ابراز غقیده لذتی را برای غرورمان دست و پا کند.اما معمولا این همان دلیل دوم است در گذر از بی تفاوتی به میل یا بی میلی به اگاهی نمیرسیم.بلکه رفته ر فته به شیوه احساس پیرامون خود عادت می کنیم و چون همرنگ شدن تایید هوادارانه و درک متقابل بسیار خوشایند است خیلی زود تمام نشانه ها و رنگ های حزبی محیطمان را کمی پذیریم.

 

مشخصات کتاب آدمی با دیگران :

موضوع اصلی:فلسفه

موضوع فرعی:نقد و نظریه

نویسنده:فریدریش نیچه

مترجم:علی عبداللهی

ناشر:ثالث

سال انتشار:1395


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار