ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب دانلود pdf کتاب اثر مرکب

 

 

« اثر مرکب » 

 

 

کتاب اثر مرکب به قلم دارن هاردی نوشته شده است.میکرو کتابی است در رابطه با موفقیت در آینده ی کار و زندگی.دارن هاردی در کتاب اثر مرکب به خواننده میفهماند که کوچک ترین رکار ها و کوچک ترین تغییرات ، چقدر در زندگی یک انسان موثر است و تا چه حد می تواند زندگی او را دچار تحول و تغییر کند. یک گروه از مترجمان به نام گروه سبکتو ، کتاب اثر مرکب را به فارسی برگردادنده و در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار داده اند. کتاب اثر مرکب یک اثر فوق العاده درباره ی موفقیت است این کتاب با تمام کتب در زمینه موفقیت فرق دارد.کتاب اثر مرکب به شما راهکار ها و برنامه های عملی می دهد تا بتوانید با انجام دادن آن ها آینده خود را به سمت موفقیت سوق دهید.با مطالعه‌ی اثر مرکب درمی‌یابید که برای ایجاد تغییرات پایدار و به اصطلاح تحول در زندگی، لازم نیست کارهای بزرگی بکنیم یا قدم‌های بزرگی برداریم. بلکه با ثبات داشتن روی قدم‌های کوچک است که می‌توانیم تحول ایجاد کنیم و در مسیر رسیدن به آرزوهایمان قرار بگیریم.

 

 

آنچه در قسمتی از این کتاب می خوانیم :

دیگر زمان آن رسیده است که یک بار برای همیشه حقیقت موفقیت را بدانید. هیچ فرمول معجزه آسایی وجود ندارد. شما با دو روز کار در اینترنت میلیاردر نمی‌شوید یا با استفاده از یک کِرِم بیست سال جوان‌تر نخواهید شد. خیلی عالی بود اگر می‌شد موفقیت، اعتماد به نفس و سلامتی را در یک پکیج از سوپرمارکت خرید اما اینطور نیست. باید آنها را بدست آورید و من به شما می‌گویم که از طریق کنترل نیرویی که در زندگیتان وجود دارد باید این کار را انجام دهید. با کنترل نیروی اثر مرکب. چیزی که در این کتاب به شما می‌گویم نتیجه ۱۶ سال تحقیقات و تجربه من با بهترین اساتید دنیاست. قبل از شروع لازم است بدانید که بدست آوردن موفقیت دشوار، گاهی خسته کننده و تکراری است. اگر از کار کردن، تعهد و نظم فراری هستید، پیشنهاد می‌کنم کتاب را ببندید و تلویزیون را روشن کنید و زندگی معمولی و یکنواختتان را ادامه دهید. در این کتاب شما رازهای خارق‌العاده‌ای را کشف نمی‌کنید، بلکه چیزهایی که در زندگی‌تان وجود دارد را کنترل و با تغییرات ساده اتفاقات بزرگ برای خودتان به وجود می‌آورید.

 

 

مشخصات کتاب :

عنوان کتاب : اثر مرکب

نویسنده : دارن هاردی

مترجمان : گروه سبکتو

انتشارات : سبکتو

تعداد صفحات : 92 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار