ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب دانلود PDF کتاب اراده قدرت

 

 

 

کتاب اراده قدرت نوشته ی فریدریش نیچه است. کتاب اراده قدرت برای اولین بار در سال 1901 به چاپ و نشر رسید. اگر هنوز هم در این زمانه ی پست مدرن و عجیب، چیزی به عنوان «فکر خطرناک» وجود داشته باشد، بدون تردید هیچ کتاب دیگری بیشتر از کتاب اراده قدرت، دربردارنده ی چنین افکاری نیست. هیچ اثر بزرگ دیگری در ادبیات متأخر، این چنین دلسوزانه و دقیق، نشانه های افول تمدن مدرن غرب را گوشزد نکرده است.کتاب اراده قدرت از برجسته ترین و برترین اثار نیچه است. این کتاب به خوبی فرهنگ های مختلف و نگاه های متفاوت را نقد و بررسی کرده است.

تفکری که جخهان را خالی از معنا و هدف و ارزش میداند را بررسی و با نگاهی چند وجهی تحلیل کرده است.

 

 

آنچه در بخشی از کتاب اراده قدرت می خوانیم :

دوره هایی بوده اند که در انها اندیشه و فداکاری در راه اندیشه رایج تر از روزگار ما بوده است.مانند دوره ای که در ان بودا ظهور کرد انگاه که پس از سال ها جنگ و جدال فرقه ای خوده مردم عمیقا در پیچ و تاب دیدگاه های فلسفی احساس گم گشتگی کردند.همچنان که ملت های اروپایی در دوره هایی در ریزه کاریهای جزمیات مذهبی سرگردان بودند.قطعا نباید گذاشت که ادبیات و مطبوعات ما را افسون کنند تا روح زمان خویش را نیکو بپنداریم.در نظر بگیریم چند میلیون احضار کننده ی ارواح را و مسیحیتی که به پیچ و تاب این زشتی مخوفی که وجه بارز تمامی ابداعات انگلیسی می باشد ، اراسته است. این ها داده های مطمئن تری هستند.بدبینی اروپایی هنوز در اغاز کار خویش است و علیه خودش شهادت می دهد:
هنوز فاقد ان ثبات عظیم و حسرت آلود بیان است که (هیچ) در ان باز می تابد همانی که زمانی میان هندوان پدید امد؛هنوز بیش از اندازه ساختگی و کمتر از اندازه خودجوش است. چه بسا از بدبینی فاضلان و شاعران در ان وجود دارد: منظور من این است که بخش بزرگی از آن سنجیده و ابداع شده است. مخلوق است و نه علت.

 

مشخصات کتاب :

نویسنده :فریدریش نیچه

مترحم : دکتر مجید شریف

انتشارات : جامی

تعداد صفحات :794 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار