ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب دانلود pdf کتاب انسانی زیاده انسانی

 

 

 کتاب انسانی زیاده انسانی، هدیه ایست به جان های آزاده، آن کس که پاسخ معمای رهایی خویش را یافته و برای آن کس که میخواهد متولد شود. این کتاب، هدیه ای ست به روحی که می خواهد رادیکال باشد.نیچه برای معرفی جان های آزاده می گوید :”کسی دارای یک جان آزاده است که اندیشه او با آنچه که جامعه از او انتظار دارد، متفاوت باشد. در این صورت جان های اسیر، او را به این دلیل که سرچشمه اصول آزادانه اش، یا به علت میل شدید به مطرح شدن است، یا با اخلاقیات دربند آنها همخوانی ندارد سرزنش می کنند. اما در این جا آن پلیدی سخن می گوید که خود به آن چه می گوید باور ندارد. در عمق وجود جان آزاده اهمیت ندارد که عقایدش درست باشد یا خیر. بلکه او کاری بزرگ تر را انجام می دهد، یعنی جدایی از رسوم معمول و عرف جامعه. حتی اهمیت ندارد که او در راهش موفق باشد یا نه. زیرا معمولا حقیقت یا جان حقیقت پژوه همراه اوست.”

 

آنچه در پشت جلد کتاب انسانی ،زیاده انسانی می خوانیم :

انسانی ، زیاده انسانی سومین کتاب نیچه بود و بیش از دو کتاب پیشین او ، با انچه استادان و اهل اندیشه و ادب او بدان خو داشتند متفاوت بود.سبک آن تازگی داشت و از 638 گزین گویه تشکیل می شد یعنی مشاهدات و تاملاتی که از یکی دو جمله تا یک بند طولانی در نوسان بودند و هریک تمامیت نسبی داشتند . انتشار این کتاب جدایی نیچه از ککار اکادمیک را نزدیک تر کرد و خبر از سوفی داد که در اینده ای نه چندان دور ظهور می کند.در این کتاب نیچه متفکری ست دقیق ،تحلیل گر ،جدی و خردمند که به زدودن اوهام و شکستن بت ها دست می زند. از ان چه فرهنگ زمانه را تهدید می کند سخن می گوید با اندیشه ی روشنگری هم اوایی و نزدیکی نشان می دهد و از رمانتیسم واگنری- شو پنهاوری دور می شود. اینجا دیگر او چیزی را متعالی و قهرمانی و فراانسانی نمی بیند.همه چیز از دید او انسانی،زیاده انسانی است.

 

مشخصات کتاب انسانی زیاده انسانی :

نویسنده : فریدریش ویلهلم نیچه

مترجم :مجموعه نویسندگان ابوتراب سهراب

انتشارات : مرکز

تعداد صفحات : 480 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار