ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب دانلود PDF کتاب این است انسان

 

 

 

کتاب این است انسان یکی دیگر از اثار پر طرف دار فریدریش ویلهلم نیچه است. فریدریش ویلهم نیچه در کتاب این است انسان خود به این پرسش بنیادین پاسخ می‌دهد که « چگونه آن می‌شویم که هستیم.»

نیچه یکسال قبل از روان پریشی نهایی به نوشتن اثار فراوان و برجسته ای پرداخت که کتاب این است انسان او هم در همان روز ها نوشته شده است.

و بعدها پتر گاست، شاگرد و دوست صمیمی نیچه، این اثر را برای چاپ و انتشار آماده ساخت.

این کتاب به نوعی کارنامه نیچه از زبان و قلم خودش است. او در این کتاب به تشریح نگاه خود به آثارش پرداخته است.

 

تکه هایی از بخش های مختلف کتاب این است انسان :

در این اثر لو شخصیت و نوشته های نیچه را اساس تفسیر خود قرار می دهد . این کتاب که اساس آن طرح شخصیت نیچه در سال ۱۸۸۲ است، نخستین پژوهش روان شناختی لو سالومه در باب دوستان خود است.نیچه در باره ی کتاب این است انسان خود می گوید : آن کس که بلد باشد هوای نوشته های مرا تنفس کند ، می داند که این هوای بلندی ها ، هوایی قوی است.باید برای چنین هوایی ساخته شده باشیم.زیرا در چنین هوایی خطر سرما خوردگی کم نیست.

بین نوشته‌های من زرتشت اثری خاص است. با این اثر بزرگ‌ترین هدیه‌ای را به بشریت اعطا کردم که تاکنون وجود داشته است. این کتاب با آوازه‌ای هزاران ساله تنها والاترین کتابی نیست که وجود دارد، بلکه کتاب آن هوای بلندی‌هاست و تمامی واقعیت انسان در فاصله‌ای بس سترگ زیرپای آن است، ژرف‌ترین کتابی است که از درونی‌ترین غنای حقیقت زاده شده و چاهی خشک‌ناشدنی است که هر دلوی پس از رسیدن به ژرفای آن لبریز از زر و نیکی خواهد شد.

انجیرها از درختان فرو می‌ریزد، پوست سرخ انجیرهای خوب و شیرین هنگام فرو افتادن کنده می‌شود. برای انجیرهای رسیده من باد شمالی هستم.

از این رو ای دوستان، چون انجیرها این آموزه‌ها نصیب شما می‌شود، شهد آن را بچشید و گوشت شیرین آن را بخورید! همه جا پاییز است و آسمان صاف و بعد ازظهر.

این جا هیچ خشک‌اندیشی سخن نمی‌گوید، این جا «وعظ» نمی‌کنند، این جا ایمان نمی‌طلبند، بلکه از دریای بی‌کران نور و ژرفای نیک‌بختی قطره قطره، جمله جمله و با آرامشی لطیف این سخنان را فرو می‌ریزند. چنین کاری تنها از عهده‌ی بزرگان برمی‌آید و گوش سپردن امتیازی بی‌همانند است، هیچ‌کس نیست که آزادانه گوش به زرتشت بسپارد…

 

 

مشخصات کتاب :

نویسنده : فریدریش ویلهلم نیچه

مترجم : دکتر سعید فیروز ابادی

انتشارات : جامی

تعداد صفحات : 189 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار