ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب دانلود pdf کتاب خوشه های خشم

 

 

خوشه های خشم

 

در تمام طول تاریخ وجود داشتند انسان هایی که خود زبان مردم می شدند و می گفتند تمام آنچه که در مردمان دیارشان گذشته. سخن می گفتند از اوضاع اسفبار اقتصادی و تبعیض ها اختلافات طبقاتی.کتاب هایی بوده اند که ظاهری داستانی داشتند اما نماینده ی تاریخ دوره ی خود بودند.

جان اشتاین بک یکی از نویسندگانی  است که توانسته وقایع سیاسی و اقتصادی  دوره رکود امریکا  و تضاد طبقه‌ی کارگر و سرمایه داران را در کتاب خوشه‌های خشم به نگارش درآورد و آن را در تاریخ آمریکا و جهان ثبت کند.

در دهه‌ی 30 میلادی زمانی که رکود اقتصادی در آمریکا باعث بحران جدی شده است، تام جود که تازه از زندان آزاد شده همراه خانواده‌اش به دنبال شغل، زمین و آینده‌ای روشن راهی کالیفرنیا می‌شوند.

درباره رمان خوشه‌های خشم؛ روایت‌گر آمریکای قرن بیستم:

رمان خوشه های خشم اثر معروف و پر طرفدار جان استاین بک برنده ی جایزه نوبل است.کتاب خوشه های خشم برای اولین بار درسال 1939 به چاپ رسید و منتشر شد.و در همان سال به سرعت به پرفروش ترین کتاب سال آمریکا تبدیل شد.این کتاب از مهم ترین آثار نوشتاری آمریکا به شمار می رود. کتاب خوشه های خشم یکی از آثار برگزیده میان چهل اثر کلاسیک قرن بیستم است که ساختار حاکم بر جامعه‌ی اوایل قرن 20 آمریکا را نشان می‌دهد.

جان استاین بک در کتاب خوشه های خشم تمام وقایع و رخداد های زمان خود را در قالب یک داستان بیبان کرده است که در اواخر دهه‌ی سی و اوایل دهه‌ی چهل میلادی، ایالت اوکلاهاما در آمریکا دچار خشکسالی و بحران می‌شود و مردم ناچار به مهاجرت به کالیفرنیا می‌شوند. بحرانی که نویسنده آن را از نزدیک لمس کرده و توانسته انعکاس آن را در معروف‌ترین اثر خود بازگو کند.

رابرت دموت منتقد آمریکایی درباره رمان خوشه‌های خشم  نوشته است: «رمان خوشه‌های خشم وارد ذهن خودآگاه و وجدان آمریکایی‌ها شده است».

«جان فورد» کارگردان بزرگ آمریکایی در سال ۱۹۴۰ با اقتباس از کتاب خوشه‌های خشم فیلمی با همین نام با حضور «هنری فوندا» ساخت. فیلم خوشه‌های خشم (The Grapes of Wrath) برنده دو جایزه اسکار در همان سال شد.

کتاب خوشه های خشم برای اولین بار در ایران توسط احمد طاهر کیش ترجمه شد و در سال 1357 توسط انتشارات ارسطو منتشر شد.پس از آن عبذالحسین شریفیان این کتاب را ترجمه کرد و از سوی انتشارات نگاه منتشر کرد.

ترجمه‌ی دیگر این کتاب که در سال 1379 منتشر شد ترجمه‌ی «شاهرخ مسکوب‌ و عبدالرحیم احمدی‌»  است که از سوی انتشارات امیرکبیر منتشر شد.

«رضا اسکندری» مترجم دیگری است که این اثر را  در نشر «به سخن» در سال 1395 منتشر کرده است.

 

مشخصات کتاب :

نویسنده : جان استاین بک

مترجم : رضا اسکندری

انتشارات : به سخن

تعداد صفحات : 704 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار