ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب دانلود pdf کتاب دیوید کاپرفیلد

 

 

 

 

 « دیوید کاپرفیلد »

 

معرفی کتاب دیوید کاپرفیلد :

کتاب دیوید کاپرفیلد به قلم چارلز دیکنز نویسنده کلاسیک انگلیسی نوشته شده است. دیکنز دیوید کاپرفیلد را در سال ۱۸۵۰ و در دوران اوج پختگی آثار هنری‌اش نوشته و درباره‌اش گفته است: «بین کتاب‌هایم، بهترینشان است.»

درباره‌ی کتاب دیوید کاپرفیلد :

چارلز دیکنز در این کتاب جذابش، دیوید کاپرفیلد سرگذشت زندگی کسی را نوشته است که شخصیت محبوب او میان همه‌ی کتاب‌هایش است. بسیاری از وقایع کتاب را از زندگی خودش الهام گرفته است و کتاب از جهات بسیاری به یک اتوبیوگرافی شباهت دارد. دیوید کاپرفیلد وقتی به دنیا می آید شش ماه از مرگ پدرش گذشته است. با این حال تا هفت سالگی زندگی آرام و خوشی را در کنار مادر و خدمتکارشان به سر می‌برد. وقتی به هفت‌سالگی میرسد مادرش با ادروارد موردستون ازدواج می‌کند. این ازدواج نحسی را به زندگی او میاورد و ماجراهای کتاب را رقم می‌زند. چون موردستون برای آنکه از شر دیوید خلاص شود او را نزد خانواده خدمتکارشان می‌فرستد. داستان‌های دیوید و درگیری‌های او با پدرخوانده‌اش افت و خیزهای بسیاری را با خود به همراه دارد…

 

اگر به داستان‌های کلاسیک و مشهور دنیا علاقه‌مند هستید بی شک کتاب دیوید کاپرفیلد می تواند از بهترین آثار در این زمینه برای خواندن باشد.

 

جملاتی از کتاب دیوید کاپرفیلد:

اسمم دیوید کاپرفیلد است. آن‌طور که گفته‌اند، ساعتدوازدهِ شب جمعه، در بلاندراستون در سافلک به دنیا آمده‌ام و مثل ساعتی که شروع به زنگ‌زدن کند، گریه کرده‌ام. پدرم شش ماه قبل از تولدم درگذشته بود. حتی حالا، تصور این‌که هرگز مرا ندیده، عجیب است، و عجیب‌تر این‌که هنوز از یادآوری اولین خاطراتم از سنگ قبر سفیدش در گورستان متأسف می‌شوم؛ خانه ما گرم و روشن بود و او در سرما و تاریکی می‌خوابید. یک روز قبل از تولدم، مادرم که غمگین کنار شومینه نشسته بود، متوجه شد زنی میانسال از پله‌های باغ بالا می‌آید. آن خانم نزدیک پنجره آمد، صورتش را به شیشه چسباند و با اشاره به مادرم دستور داد در را باز کند. مادر در را باز کرد.

زن گفت: «گمان کنم در باره خانم بتسی تراتوود شنیده باشی.»

عمه تراتوود پدرم را دوست داشت، اما با ازدواج پدر و مادرم، احساس کرده بود به او توهین شده است. خودشگفته بود مثل «عروسک مومی» بازی‌اش داده‌اند. بعد از آن، هرگز نخواسته بود پدرم را ببیند. مادر به او خوشامد گفت. خانم تراتوود گفت اگر بچه دختر باشد در بزرگ كردنش كمكش می‌كند. وقتی شنيد پسر متولد شده است، رفت و هرگز برنگشت.

 

مشخصات کتاب :

عنوان کتاب : دیوید کاپرفیلد

نویسنده : چارلز دیکنز

مترجم : لیلا سبحانی

انتشارات : نشر ثالث

تعداد صفحات : 208 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار