ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب دانلود pdf کتاب ساعت های شوم

 

کتاب ساعت های شوم یکی دیگر از آثار معروف و برتر گابریل گارسیا مارکز است.با منتشر شدن این کتاب در سال 1961 میلادی جایزه برترین اثر ادبی کملبیا نصیب نویسنده اش شد.

این کتاب درباره ی سرگذشت یک شعر و شهروندان آن است. کشیش و شهردار هرکدام به نوعی سعی دارند که مردم را به سمت خود بکشند و آن ها را تحت سلطه ی خود بگیرند.در این حین اتفاقات بسیاری رخ میدهد که تک تک آنها در کتاب ساعت های شوم به زیبایی نگاشته شده اند.

زبان کتاب ساعت های شوم نسبت به کتاب های صد سال تنهایی و یا عشق سال های وبا ساده تر و شیوا تر است و برای آشنایی با قلم و نوع نوشته های گابریل گارسیا مارکز اثری مناسب است.

گابریل گارسیا مارکز (Gabriel Jose García Marquez)، مشهورترین نویسنده‌ی سبک «رئالیسم جادویی» و نویسنده‌ای بسیار پرکار محسوب می شود. او بزرگ‌ترین نویسندۀ آمریکای لاتین است. از جمله شاهکارهای او میتوان از «صد سال تنهایی» که در سال 1967 چاپ شده است اشاره کرد ، احتمالاً در بین رمان‌هایی که بین سال‌های 1950 و 2000 منتشر شده‌اند تنها رمانی است که در همه‌ی کشورهای جهان خوانندگان بی‌شمار داشته است. به یقین می‌توان گفت که «صد سال تنهایی» در تاریخ ادبیات جهان نمونه‌ای بارز است. از دیگر آثار این نویسنده می‌توان به «عشق سال‌های وبا»، «پاییز پدر سالار»، «ژنرال در هزارتوی خود»، «گزارش یک مرگ»، «از عشق و شیاطین دیگر» و… اشاره کرد.

در بخشی از کتاب ساعت شوم می‌خوانیم:

شهردار با حرکت سریع دست چپ هفت‌تیر را از جلدش بیرون کشید. چیزى نمانده بود اسلحه را شلیک کند اما چشمانش را که کاملاً باز کرد قاضى آرکادى‌یو را شناخت.
«لعنت بر شیطان!»
قاضى آرکادى‌یو سراسیمه شد.
شهردار هفت‌تیرش را کنار گذاشت و گفت: «دیگه هیچ‌وقت این‌طور مزاحم آدم نشین.» و خودش را روى صندلى کرباسى رها کرد. «وقتى خوابم، گوش‌هام خوب کار مى‌کنه.»

مشخصات کتاب :

نویسنده : گابریل گارسیا مارکز

انتشارات : نگاه

مترجم : احمد گلشیری

تعداد صفحات : 338 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار