ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب دانلود pdf کتاب واپسین شطحیات

 

 

فریدریش ویلهلم نیچه در ده سال اخر زندگی خود دچار نوعی پریشانی روانی و یا کسوف معنوی شده بود.اما در همان سال ها اثار فراوانی را در زمینه های مختلف خلق کرد. مطالب کتاب واپسین شطحیات توسط یوهان خوک زبانشناس دانشگاه لیدن هلند جمع‌آوری شده و در سال ۱۹۹۸ زیر عنوان «من مرده‌ام چون احمقم» به چاپ رسیده است.

کتاب واپسین شطحیات نوشته ی فریدریش ویلهلم نیچه است. فریدریش ویلهلم نیچه کتاب واپسین شطحیات را در اخرین سال های زندگانی خود نوشت.در کتاب واپسین شطحیات چنین موضوعاتی را بیان کرده است : روزشمار کسوف معنوی، ریشه های کسوف معنوی، معمای کسوف معنوی، فرضیه دیوانگی عرفانی نیچه، واپسین نوشتة نیچه، تصاویر خانوادگی، واپسین نامه ها، واپسین شطحیات نیچه، نخستین نوشته های نیچه، نگرش سیاسی نیچه و انقلاب وارث مسیحیت.

بنا بر پژوهش‌های اخیر معلوم شده که خواهر نیچه شماری از نوشته‌های برادرش را که به نظرِ او «ناپسند» یا «غیراخلاقی» می‌آمده، «اصلاح» کرده یا از بین برده است. طی سال‌های ۱۹۳۵-۱۸۹۷ الیزابت مسئولیت بایگانی نیچه را در وایمار بر عهده گرفت و کوشید نظریاتِ شخصی خود را به مدیران و همکاران بایگانیِ نیچه تحمیل کند. بخصوص از سال ۱۹۲۰ به بعد، الیزابتِ قدرت‌طلب گرایش‌های فاشیستی پیدا کرد و به دست‌کاری و سانسور برخی آثار پرداخت و مقداری از نسخه‌ها و دست‌نوشته‌های نیچه «ناپدید» شد. متن حاضر جزو اسناد ناپدیدشدهٔ آن دوران است که به دست یکی از همکاران یوهان خوک افتاد.

نویسنده‌ی اصلی عنوان “یادداشت‌های بیماری” را بر اثر خود گذارده که مترجم فارسی بنا بر ذوق خود عنوان “واپسین شطحیات” را برای آن برگزیده است. در واقع این نوشته تنها اثری از نیچه است که توسط او بین سال‌های ۱۸۸۹ تا ۱۸۹۷، یعنی دوران کسوف معنوی‌اش، به تحریر در آمده و می‌توان آن را به نوعی واپسین نوشته‌های او دانست.» این کتاب را نشر «جامی» چاپ کرده و در اختیار خوانندگان قرار داده است.

 

مشخصات کتاب :

نویسنده : فریدریش ویلهلم نیچه

مترجم : مسعود انصاری

انتشارات : جامی

تعداد صفحات : 224 صفحه

 


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار