ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب دانلود pdf کتاب کتابخانه ارواح

 

 

کتابخانه ارواح

 

 

با خواندن کتاب کتابخانه ارواح خواننده رمانی وحشتناک پر از هیجان و کم حجم را تجربه میکند . شخصیت اصلی رمان کتابخانه ارواح که سانتیاگو سایمون نام دارد از وقتی یادش می آید می تواند با مرده ها ارتباط برقرار کند و به قولی با آنها حرف بزند . در کتاب کتابخانه ارواح سرگذشت سایمون را می خوانیم . او در کودکی بر اثر سانحه تصادف پدر و مادرش را از دست می دهد و مجبور می شود از آن پس با عمویش زندگی کند . در این هنگام از سایمون خواسته می شود تا با توجه به تواناییش در یک آژانس روح گیری مشغول به کار شود . سایمون با قبول این مسئولیت وظیفه سنگینی بر روی دوش خود احساس میکند . در حالی که وطیفه اصلی او فراری دادن ارواح از یک کتابخانه قدیمی می باشد . حال باید حدس بزنید که در این کتابخانه قدیمی چه اتفاقاتی  می افتد و آیا سایمون از این ماجرا جان سالم به در می برد یا نه . همین حس کنجکاوی و ماجراجویی باعث می شود تا با اشتیاق فراوان داستان را دنبال کنید . با شروع اولین صفحه از این کتاب می بینید که تا پایان این کتاب ن

فصل اول:  دختری در پنجره

کتابخانه خیلی خیلی بزرگ بود، طوری که مجبور شدم برای دیدن همه ی ساختمان چند قدم عقب بروم و همین باعث شد روی مانع وسط خیابان زمین بخورم. تحقیقات اولیه را از طریق اینترنت انجام داده بودم؛ بررسی ده ها فیلم از تجربیات مردم در کتابخانه و چندین مقاله ی قدیمی از دهه ی پنجاه، راجع به بچه هایی که توی کتابخانه رفته و هیچ وقت برنگشته بودند. کتابخانه ی عمومی چیلدِرمَس در سال ۱۸۸۶ توسط جاناتان. آر. چیلدِرمَس ساخته شده و حتی خود شهر هم به اسم او نام گذاری شده بود. البته آن کتابخانه روی یکی از بزرگ ترین و پرجمعیت ترین قبرستان های آمریکا بنا شده بود و این جان می داد برای یک داستان روحیِ بسیار عالی.
جاناتان جسدها را بیرون کشیده و به قبرستانی در همسایگی آنجا فرستاده بود؛ اما به خاطر زیادی جنازه ها، هنوز خیلی از آن ها همان جا مانده بودند و بعضی از آن ها هم تنها خاکستر و استخوان هایشان به جا مانده بود. با وجود هشدار خیلی ها به او، درباره ی نحس بودن ساخت و ساز روی یک قبرستان و همچنین مرگ اسرارآمیز سه تا از دخترهایش، جاناتان باز هم از آرزوی ساختن کتابخانه ی عظیمش دست برنداشته بود.
مدتی بعد از افتتاحیه ی باشکوه کتابخانه، بقیه ی فرزندانش نیز به دنبالِ دسته ی دیگری از وقایعِ اسرارآمیز، در همان ماه مردند. چیزی از مرگ آن ها نگذشته بود که همسرش بیمار شد و خیلی سریع از دنیا رفت و او تازه داشت نحسی و نفرین کارش را باور می کرد. شایعات سریع تر از آتشی که در جنگل پخش می شود، به گوش مردم رسید و کتابخانه خالی ماند و تا ماه ها هیچ کس وارد آن نشد. مدتی بعد، بالاخره خود او هم دیوانه شد و برای رهاکردن بقیه ی خانواده اش از چنگال نفرین، همه شان را به کتابخانه کشاند و تک تکشان را مسموم کرد و دیگر هیچ خبری از آن ها نشد.
می توانید آن را زمین بگذارید .

 

مشخصات کتاب :

نویسنده :ریچارد دنی

انتشارات :پرتقال

تعداد صفحات : 125


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار