ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب دانلود pdf کتاب یک روز مانده به عید پاک

 

 

 

کتاب یک روز مانده به عید پاک اثر ماندگار و زیبای زویا پیرزاد است. او یک نویسنده ی ارمنی ست.کتاب یک روز مانده به عید پاک اولین بار در سال 1997 منتشر شد.این کتاب داستان زندگی فردی را در سه فصل رواین میکند. که هر فصل مربوط به یکی از دوره های زندگی او ست.این سه داستان را می توان جدا از هم نیز در نظر گرفت اما پیرزاد موفق شده ارتباطی جذاب و دلنشین میان آن ها برقرار کند.ادموند فردی ست ارام مطیع و وفادار که در اجتماع کوچک ارمنی ها برای خود احترام و آبروی ویژه ای دارد.روزی دخترش عاشق جوانی مسلمان می شود و این رسوایی همچون آتش در دل جنگل زبانه می کشد. این کتاب میاتواند رمان شوهر دلخواه را به یاد مخاطبان  بیاورد.داستان و روایتی از اشتباه های انسان…

زویا پیرزاد در سال ۱۳۸۰ با رمان چراغ ها را من خاموش می کنم جوایز مهمی همچون بهترین رمان سال پکا، بهترین رمان سال بنیاد هوشنگ گلشیری، کتاب سال وزارت ارشاد جمهوری اسلامی و لوح تقدیر جایزه ادبی یلدا را به دست آورد و با مجموعه داستان کوتاه طعم گس خرمالو یکی از برندگان جشنواره بیست سال ادبیات داستانی در سال ۱۳۷۶ و جایزه «کوریه انترناسیونال» در سال ۲۰۰۹ شد. وی از معدود نویسندگان ایرانی است که تمام آثارش به فرانسوی ترجمه شده است.

تکه هایی از بخش های مختلف کتاب یک روز مانده به عید پاک :

مارتا می گفت «زیباترین گیاه دنیاست! چرا نگه داشتنش این قدر باید سخت باشد؟» «نگه داشتن چیزهای زیبا آسان نیست، مثل نگه داشتن من!»

بعد از 4 سال هنوز باید حواسم را جمع کنم. گاهی که حواسم پرت سکوت خانه می شود یا نگاهم به عکسی می افتد و فکرم پی خاطره ای می رود، دست هایم به عادت بیست و چند ساله، دو فنجان قهوه درست می کنند. خالی کردن فنجان دوم توی ظرفشویی عذاب است.

اگر کسانی در سیاره های دیگر زندگی می کردند و به زمین می آمدند، پول را وسیله ای جادویی می یافتند. انسان ها سکه و اسکناس دارند و می توانند با آن هر چه می خواهند به دست آورند.

 

مشخصات کتاب :

نویسنده : زویا پیرزاد

انتشارات : نشر مرکز

تعداد صفحات : 106 صفحه

 


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار