ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب دختری که ماه را نوشید

 

دختری که ماه را نوشید

 

قالب داستان کتاب دختری که ماه را نوشید افسانه ای بوده و مناسب برای سن نوجوان می باشد .نویسنده کتاب کلی بارن هیل در این داستان از پیر افسانه ای سخن میگوید که علاوه بر جادوگر بودنش بسیار مهربان و دل رحم است . او قصد دارد به نوزادان قربانی که در جنگل رها شده اند کمک کند. این جادوگر مهربان نوزادان را به سمت دیگر جنگل برده و تحویل خانواده هایی میدهد که توانایی نگهداری از این نوزادان را داشته باشند.ماجرا از جایی شروع می شود که جادوگر به جای نور ستارگان به یکی از نوزادان نور ماه می خوراند . او می داند که نوزاد پس از خوربزانِ پیر، جادوگر دل‌رحمی است که به نوزادان قربانی و رهاشده در جنگل کمک می‌کند و آن‌ها را در طرف دیگر جنگل به خانواده‌هایی می‌سپارد که توانایی نگه‌داری ازشان را داشته باشند. ماجرا از روزی شروع می‌شود که زان به جای نور ستاره، نور ماه را به یکی از نوزادان می‌خوراند. زان به‌خوبی می‌داند که نباید قدرت جادویی ماه را دست‌کم بگیرد و نوزاد را به حال خود رها کند؛ پدن نور ماه دارای قدرتی افسانه ای شده و حالا سعی دارد تا از آسیب رساندن نوزاد به خود و دیگران جلوگیری کند . اما باید دید که چگونه می توان مانع قدرت ماه شد؟

قسمتی از متن کتاب :

آن روز صبح گِرلاند، رئیس انجمن بزرگان، کارهایش را آرام و با وسواس انجام داد. روز قربانی یک بار در سال بود. او دوست داشت در صفِ آرام و آهسته ی مردم تا خانه ی نفرین شده و بازگشت غم انگیز از آنجا، به بهترین شکلِ ممکن دیده شود. حتی بقیه ی بزرگان را هم به این کار تشویق می کرد. به نظرش اینکه آدم خودش را جلوی توده ی مردم خوب نشان بدهد، اهمیت زیادی داشت.
با دقت روی گونه های چروکیده اش سرخاب مالید و به چشم هایش سرمه کشید. دندان‎ هایش را توی آینه نگاه کرد که کثیف نباشند یا خرده غذایی لای شان نمانده باشد. عاشق آینه اش بود؛ تنها آینه ی موجود در پروتِکتُرِیت. برای گرلاند بزرگ ترین لذت دنیا این بود که چیزی فقط و فقط مال خودش باشد. او دوست داشت خاص باشد.
انجمن بزرگان دارایی های زیادی داشتند که در پروتِکتُرِیت منحصربه فرد بودند. این از خوبی های شغل شان بود.

مشخصات کتاب :

نویسنده :کلی بارن هیل

انتشارات:پرتقال

تعداد صفحات 296


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار