ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب درآمدی بر اندیشه‌ی هانس بلومنبرگ نوشته فرانتس یوزف وتس فریده فرنودفر

مشخصات کتاب کتاب درآمدی بر اندیشه‌ی هانس بلومنبرگ نوشته فرانتس یوزف وتس فریده فرنودفر نوشته فرانتس یوزف وتس

  • ناشر: نشر چشمه
  • تاریخ نشر: ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
  • شابک

    : 978-600-229-486-9

  • زبان : فارسی
  • حجم فایل: 1.88 مگابایت
  • تعداد صفحات: ۲۴۵ صفحه

توضیحاتی درباره کتاب کتاب درآمدی بر اندیشه‌ی هانس بلومنبرگ نوشته فرانتس یوزف وتس فریده فرنودفر نوشته فرانتس یوزف وتس

درباره کتاب

بلومنبرگ بیش از آن‌که انسان‌ها را دوست داشته باشد، به کتاب‌ها‌ عشق می‌ورزید، کتاب‌هایی که درباره‌ی آن‌ها از نو کتاب ‌می‌نوشت. بلومنبرگ همچون بازدید‌کننده‌ی آگاه و مطلعی از نمایشگاهی از آثار جهان که زندگی سده‌های مدیدی از فرهنگ‌های کهن و جدید را به نمایش می‌گذارد، در تاریخ اندیشه‌ی مغرب‌زمین در رفت‌و‌شد است. با‌این‌حال، استعاره‌ی «روحِ کاونده»که بلومنبرگ آن را از یاکوب بورکهارت وام گرفته بود، در خصوص خود او سازگار است: «روح، هر جا که بخواهد [چون باد] نمی‌وزد، هرگز نمی‌وزد، می‌کاود، زیر‌و‌رو می‌کند ؛ وزیدن در هواست و کاویدن در زمین. طُرفه آن‌که در زمین سراغ ریشه می‌روند. کاویدنِ زمین باعث می‌شود که زیر آن سُست شود و هر گونه اطمینان به ایستادن و رفتن بر روی زمین را مشکوک می‌سازد.» بر این اساس، آن‌چه واقعاً شایسته‌ی دانستن است، بیش از آن‌که در بلندا باشد، در ژرفاست.
همه‌ی این‌ها مانع از این می‌شود که معمولاً بتوان مقصود و رأی اصلی توصیف‌های وی را به‌آسانی معلوم ساخت. با این‌همه طبیعتاً مقصود و رأی اصلی توصیف‌های وی در اندیشه‌ها و طرح‌های آثارِ غنی او موجودند، بی‌آن‌که لازم باشد اظهارات و تفصیلِ بیشتری به‌ویژه در این خصوص عرضه شود یا قصدِ اصلی در ابتدا و رأی اصلی در پایانِ کتاب‌هایش ذکر شده باشد. تنها امر مسلم این است که بالاخره در جایی با آن‌ها مواجه می‌شویم. اما بدون مطالعه از سر صبر و بردباری مداوم نمی‌توان به این مقاصد دست یافت. همین مسئله از همان ابتدا [طیف] خوانندگانش را محدود می‌سازد ــ خوانندگانی که او برای‌شان می‌نوشت؛ آن‌ هم بی‌توجه به این‌که آیا اساساً کسی کتاب‌هایش را می‌خواند که این خود اشاره به تناقضی لاینحل دارد. چرا باید کتاب‌هایی را برای مخاطبانی بنویسد که نسبت به آن‌ها بی‌اعتناست؟ اگر این آثار را فقط خواصِ اهل راز می‌توانند رمزگشایی کنند، پس چرا او باید این اندازه زیاد و دشوارفهم می‌نوشت؟

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار