ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب رهایی از زندان ذهن

 

رهایی از زندانن ذهن

معرفی کتاب :

وقتی که از خواب بیدار می‌شوید، ذهن شما سفر خود را آغاز می‌کند. مثل اینکه در اتومبیلی نشسته‌اید که ذهن شما رانندۀ آن است. گاه با سرعتی سرسام‌آور رانندگی می‌کند و گاهی حتی نمی‌تواند از پارکینگ خارج شود. گاهی شما را به مقصد می‌رساند و گاه به بیراهه.

کتاب رهایی از زندان ذهن نوشته ی دو نویسنده برتر به نام های کاترین سوتگر و متیو مت کی است.کتاب رهایی از زندان ذهن شما را به قدرت فکر ها و ذهنتان اشنا می کند.

موضوع این کتاب رسیدن به آرامش و رصدکردن ذهن است. در این اثر می‌خوانید که ۵ نوع فکر وجود دارد که شما باید آنها را تشخیص دهید و بعد از آن بیاموزید که چگونه افکارتان را از سویی به سویی دیگر تغیر دهید.

در فصل دوم کتاب با قدرت افکار خود آشنا خواهید شد و یادخواهید گرفت که این افکار چگونه عمل می‌کنند و چه نتیجه‌ای دربرخواهندداشت.

و در فصل سوم رصد کردن افکار را فراخواهیدگرفت. این که چگونه بی‌آن‌که در افکار غرق شوید بتوانید آنها را رصد کنید و از اثرات افکار مخرب مصون بمانید.

این کتاب، چشم شما را به روی حقایق باز خواهد کرد و همچنین راه‌های جدید و خلاقانه‌ای برای سفر روزانه‌ای که با ذهنتان دارید، به شما معرفی خواهد کرد.

 

 

آنچه در بخشی از کتاب رهایی از زنذان ذهن می خوانیم :

– برای بسیاری از ما پیش می‌اید که ذهنمان ما را به جاهایی ببرد که دوست نداریم آنجا باشیم. افکار ما به طور ناخودآگاه طوری تنظیم شده است که ما را به سمت احساس ترس، باخت، بی‌ارزشی یا خشم سوق می‌دهند. آن‌قدر در افکار خود غرق می‌شویم که به نظرمان می‌رسد، آن‌ها واقعیت دارند و ما را به انجام کارهایی وا می‌دارند که حتی اوضاع را وخیم‌تر نیز می‌کند.

– افکار ما پدیده‌ای در لحظه هستند که فقط در اعصاب مغز ما وجود دارند. این افکار مانند یک صحنه کمدی غیرواقعی در تلویزیون هستند، اما ما اهمیت آن‌ها را در حد یک خبر جدی و فوری در نظر می‌گیریم. ما هر فکری که از ذهنمان می‌گذرد باور می‌کنیم و همین منشا بسیاری از دردهای ما می‌شود. فقط یک راه وجود دارد تا از دام باورهای ذهن رها شویم و از آن دانستن چگونگی عملکرد آن‌هاست.

 

 

مشخصات کتاب رهایی از زندان ذهن :

نویسنده : کاترین سوتگر     متیو مک کی

مترجمان : ساره حسینی عطار     امید خواجه محمود ابادی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار