ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب سر پناه بارانی

 

 

« سر پناه بارانی »

 

 

 

 

«چه‌جوری می‌تونم خوش بگذرونم؟ داری منو می‌فرستی جایی‌که تو کل زندگیم فقط دوبار دیدمش. تو شهر لجن‌زار و پیش مامان‌بزرگی که تو اون‌قدر دوسش داری که چندین ساله ندیدیش. اساساً باید برم وقتی بابابزرگم سقط شد کُلفت خونگیشون شم. عالیه. چه تعطیلاتی. حالم به‌هم خورد».

 

رمان سر پناه بارانی یک رمان عاشقانه و جزو اولین رمان های جوجو مویز است.اما در میان آثار ترجمه شده وی در ایران این کتاب دیرتر از دیگر کتاب ها ترجمه و منتشر شده است.کتاب سر پناه بارانی یک عاشقانه در پی یک ارتباط خانوادگی است.جوجو مویز در این اثر، احساسات صادقانه و کشمکش‌های درونی شخصیت‌های داستانش را در نهایت چیره‌دستی به تصوی می‌کشد. داستان از چند زاویه به بررسی احساسات سابین، مادر و مادربزرگش می‌پردازد. سابین در لندن زندگی می کرده است و او هیچ علاقه ای به زندگی در روستا ندارد.در اوایل داستان اتفاقات به خوبی پیش نمی روند اما با گذشت شش سال از زندگی با جف ، سر و کله جاستین پیدا می شود.

 

کسی که باعث می‌شود بخش زنانه‌ی وجود کیت که سال‌ها در خواب بود، چون آتشفشانی جوشان فوران کند:

سابین به یاد مادرش افتاد. متحیر بود؛ اما اولین‌بارش نبود که می‌پرسید چرا او مثل پدربزرگ‌ومادربزرگش نتوانسته یک رابطهٔ بزرگ و عاشقانه داشته‌باشد. با حسرت فکر کرد که یک عشق واقعی، عشقی که در سختی‌های تقدیر زنده بماند که مثل یک سری از رومئو و ژولیت‌های دههٔ ۱۹۵۰ از روی چیزهای بی‌اهمیت و دنیوی اوج بگیرد. آن عشقی که در کتاب‌ها می‌خوانیم که در ترانه‌ها دمیده می‌شود و مثل پرنده‌ای تو را بلند می‌کند. و تو هنوز محکم بمانی، مثل یک تکه‌سنگ: عظیم، جامع و صبور.

 

قسمت هایی از کتاب سر پناه بارانی :

«این روزا خیلی بی‌خیال شدیا.»
لبخند زد. «بی‌خیال؟ این‌طوری می‌گن؟ نه…» نیشخندی زد، لبخندی طولانی و آرام که روی صورتش پخش شد. «فقط یاد گرفتم به‌خاطر چیزایی که نمی‌تونم تغییرش بدم ناراحت نباشم.»

با ناراحتی گفت: «فکر کنم دلم می‌خواست که اون به من افتخار کنه. خیلی سخته که تو چشمای اونایی که دوست‌شون داری ببینی که همهٔ کارات اشتباهه.»

«پدرومادرها به‌ندرت خودشان را به‌جای فرزندان‌شان می‌گذارند. بله و اگر این کار را انجام بدهند، می‌فهمند که چرا اغلب فرزندان دستورات آن‌ها را کاملاً نادیده می‌گیرند. لزوماً این کار نافرمانی محسوب نمی‌شود، فقط این دستورات با نوع تناوبی منطق آن‌ها همخوانی ندارد.»

 

مشخصات کتاب :

عنوان کتاب : سر پناه بارانی

نویسنده : جوجو مویز

مترجم : طناز باقری

انتشارات : میلکان

تعداد صفحات : 416 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار