ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب سوکورو تازاکی بی‌رنگ و سال‌های سفر معنوی‌اش نوشته هاروکی موراکامی مونا حسینی

مشخصات کتاب کتاب سوکورو تازاکی بی‌رنگ و سال‌های سفر معنوی‌اش نوشته هاروکی موراکامی مونا حسینی نوشته هاروکی موراکامی

  • ناشر: نشر قطره
  • تاریخ نشر: ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
  • شابک

    : 978-600-119-825-0

  • زبان : فارسی
  • حجم فایل: 1.67 مگابایت
  • تعداد صفحات: ۳۲۶ صفحه

توضیحاتی درباره کتاب کتاب سوکورو تازاکی بی‌رنگ و سال‌های سفر معنوی‌اش نوشته هاروکی موراکامی مونا حسینی نوشته هاروکی موراکامی

درباره کتاب

کتاب «سکورو تاکازاکی بی‌رنگ و سال‌های سفر معنویش» نوشته هاروکی موراکامی (-۱۹۴۹) نویسنده مشهور ژاپنی است، که تا کنون جوایز ادبی متعددی دریافت کرده است.از جمله این جوایز می‌توان به جایزه یومیوری، نوما و گونزو اشاره کرد.
مهم‌ترین اثر موراکامی «کافکا در ساحل» است که به سرعت توانست در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار گیرد، شاید چیزی که آثار موراکامی را از دیگران متمایز می‌کند، استفاده او از عناصر بومی و فرهنگی ژاپن است که در جای جای نوشته‌هایش به خوبی مشهود است. آثار موراکامی را می‌توان جزو ادبیات پست مدرن برشمرد که امروزه طرفداران زیادی در جهان دارد.
داستان این کتاب درباره پسری به نام سوکورو است که در سال ۱۹۹۵، دوستان نزدیکش که هم‌کلاسی‌های دبیرستان‌اش نیز هستند،‌ ناگهان و بدون هیچ توضیحی تماسشان را با او قطع می‌کنند. و این اتفاق تاثیرات زیادی بر روحیه و ادامه زندگی سوکورو می گذارد. ۱۶ سال بعد در سال ۲۰۱۱، سوکورو به اصرار دوست‌دخترش به دنبال توضیحی برای این ماجرا، دوباره با دوستان سابق‌اش ملاقات می‌کند.
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:
«معلوم است چرا مرگ سایه‌ی منحوسش را بر سر سوکورو تازاکی افکند یک روز هر چهار دوست صمیمی‌اش که آغاز دوستی‌شان به خیلی وقت پیش باز می‌گشت به سوکورو گفتند دیگر نمی‌خواهند او را ببینند. حتی نمی‌خواستند با سوکورو حرف بزنند. این یک اعلان قاطع و ناگهانی بود. راهی برای مذاکره و مصالحه نگذاشتند. برای اعلان زننده و ناگوارشان، مطلقاً توضیح ندادند، حتی یک کلمه».

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار