ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب سیگار شکلاتی

 

کتاب زیبا و خواندنی سیگار شکلاتی
چکیده داستان : دو مرد به صورت مخفیانه وارد باند تولید مواد مخدر می‌شوند که سردسته‌شان مخفیانه سال‌ها فعالیت می‌کند. مأموریت آن‌ها پیداکردن سردسته و کشف هویت اوست. در این راه، سارا دختری که تشنه‌ی انتقام برادرش است با آن‌ها همراه می‌شود. این سه نفر ماجراهای خواندنی‌ای را در کنار هم پشت سر می‌گذارند.

 

سیگار شکلاتی

نوشته ی هماپور اصفهانی

 

 

 سیگار شکلاتی اخرین اثر چاپی و مجازی هما پور اصفهانی است.قوی ترین کتاب وی است که به چاپ رسیده و نسخه مجازی آن هم دردسترس است.

رمان “سیگار شکلاتی “ دارای زانر عاشقانه و معمایی است با قلم زیبا ی ” هما پور اصفهانی “ خواننده تشویق به خواندن ادامه ی داستان میشود.

شهراد ،اردلان و سارا سه تن از اصلی ترین شخصیت های داستان هستند که به خوبی شخصیت پردازی شده اند.

شهرادی که گذشته ای تلخ را به دوش میکشد و به دنبال هدفی است که جدا از هرگونه کلیشه ی دیگر رمان هاست هدفی که نه مربوط به گذشته ی

اوست و نه انتقام و دیگر چیزها ….

اردلان فردی فداکار که مشکلاتی نیز در زندگی اش داد که با شهراد هدفی مشترک دارد و اوج فداکاری و حس برادرانه ی خود را به شهراد زمانی مشخص میکند که هنگام شکل گیری مثلث عشقی خود را کنار کشیده و مثلث را بر هم میزند

سارا دختری داغ دیده که در داستان چیزی برای از دست دادن ندارد دختری با شخصیت قوی ،با اراده ای مستحکم که در پی انتقام جویی خود را درگیر گردآبی میکند که بعضی اوقات خود را در گیر و دار ان غرق شده می یابد .دختری با افکاری بزرگ و قابل تحسین که البته در بعضی قسمت های داستان با حرکات بچه گانه و دیالوگ های سطحی تمام تصویری که از او در ذهن نقش بسته بود نقش بر اب میشود .

 

خلاصه ای از داستان :

دو مرد به صورت مخفیانه وارد باند تولید مواد مخدر می‌شوند که سردسته‌شان مخفیانه سال‌ها فعالیت می‌کند. مأموریت آن‌ها پیداکردن سردسته و کشف هویت اوست. در این راه، سارا دختری که تشنه‌ی انتقام برادرش است با آن‌ها همراه می‌شود. این سه نفر ماجراهای خواندنی‌ای را در کنار هم پشت سر می‌گذارند.

 

رمانی ایرانی ژانر عاشقانه

بهترین اثر هماپوراصفهانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار