ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب عاشق ژاپنی نوشته ایزابل آلنده معصومه عسگری

مشخصات کتاب کتاب عاشق ژاپنی نوشته ایزابل آلنده معصومه عسگری نوشته ایزابل آلنده

توضیحاتی درباره کتاب کتاب عاشق ژاپنی نوشته ایزابل آلنده معصومه عسگری نوشته ایزابل آلنده

درباره کتاب

کتاب «عاشق ژاپنی» نوشته ایزابل آلنده ( -۱۹۴۲) نویسنده و روزنامه‌نگار اهل کشور پرو است.
این رمان به انتخاب آمازون به عنوان یکی از کاندیداهای بهترین رمان سال ۲۰۱۶ نیز انتخاب شده و نیویورک مگزین آن را یکی از پیشروترین آثار سال خوانده است.
آلنده که زنان در آثارش از قوت و قدرت بالایی برخوردار هستند، در این اثر نیز همزمان به زندگی دو زن از دو نسل مختلف می‌پردازد و ضمن روایت زندگی و چالش‌های سر راه این دو زن، مفهوم عشق را علاوه بر آنچه همه با آن آشنا هستند، در معنایی جدید و ناب به تصویر می‌کشد. قدرت او در پروراندن شخصیت قوی زن در این اثر آن را بسیار ستودنی کرده است.
آنچه این اثر را متفاوت می‌کند، علاوه بر ارائه ایده‌ای جدید در باب عشق، توان نویسنده در ساخت فضاهای جدید و روابط تازه در این فضاهاست.
از آلنده تا کنون آثار متعددی منتشر شده است که از جمله می‌توان به؛ «جنگل کوتوله‌ها»، «سرزمین اژدهای طلایی»، «شهر جانوران»، «جزیره زیر دریا»، «سرزمین خیالی من»، «حاصل روزهای ما» و «منهای عشق» اشاره کرد.
در بخشی از کتاب «عاشق ژاپنی» می‌خوانیم:
«عشق ما اجتناب‌ناپذیر بود، آلما. من همیشه این را می‌دانستم، هرچند سال‌ها با این حقیقت جنگیدم و سعی کردم تو را از ذهنم پاک کنم، و می‌دانستم که نمی‌توانم این کار را از صمیم قلب انجام بدهم. وقتی تو مرا بی‌دلیل ترک کردی، واقعاً آن وضعیت را درک نکردم. احساس کردم فریب خورده‌ام، اما در طول اولین سفرم به ژاپن فرصتی به من دست داد که آرام شوم و کم‌کم پذیرفتم که تو را در این دنیا از دست داده‌ام. دیگر دست از فکر و خیال و حدس زدن این‌که چه بین ما رخ داده برداشتم. هیچ امیدی نداشتم که دوباره با هم باشیم. حالا، بعد از چهارده سال جدایی که روز‌به‌روزش را به تو فکر کردم، درک کردم که ما هیچ‌وقت نمی‌توانستیم زن و شوهر بشویم، هرچند که آن احساسات نزدیک‌مان را هم نمی‌توانیم دور بیندازیم. من از تو دعوت می‌کنم که عشق‌مان را در یک حباب زنده نگه داریم و از خارهای زندگی حفظش کنیم و آن را برای آخر عمرمان و حتی برای بعد از مرگ‌مان دست‌نخورده نگه داریم. ما می‌توانیم عشق‌مان را برای همیشه زنده نگه داریم».

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار