ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب چرا تبليغات محيطی؟ نوشته انجمن تبلیغات محیطی آمریکا عليرضا صدرمحمدی

مشخصات کتاب کتاب چرا تبليغات محيطی؟ نوشته انجمن تبلیغات محیطی آمریکا عليرضا صدرمحمدی نوشته انجمن تبلیغات محیطی آمریکا

  • ناشر: انتشارات سیته
  • تاریخ نشر: ۱۳۸۷/۰۷/۱۵
  • شابک

    : 978-600-5253-00-9

  • زبان : فارسی
  • حجم فایل: 13.74 مگابایت
  • تعداد صفحات: ۲۵۴ صفحه

توضیحاتی درباره کتاب کتاب چرا تبليغات محيطی؟ نوشته انجمن تبلیغات محیطی آمریکا عليرضا صدرمحمدی نوشته انجمن تبلیغات محیطی آمریکا

درباره کتاب

چرا تبلیغات محیطی؟» مجموعه‌ای نوشتاری از انجمن تبلیغات محیطی آمریکاست.
همه ما بی آنکه بخواهیم و یا حتی متوجه شویم، به طور روزانه با تبلیغات محیطی ارتباط داریم. اما چقدر درباره این شکل از تبلیغات می‌دانیم؟
در علوم ارتباطات، تبلیغات محیطی دارای اهمیت بسیاری است و از آن به عنوان یک رسانه یاد می‌شود. این رسانه ضمن برعهده‌‌داشتن رسالت انتقال بی‌واسطه‌ی پیام بی‌واسطه به مخاطبان، پیوستگی چرخه‌ی حضور رسانه‌ای را نیز حفظ می‌کند و در تمام مراحل اطلاع‌رسانی و تبلیغات‌، ‌روندی یکنواخت پدید می‌آورد.
کتاب «چرا تبلیغات محیطی؟»، برگرفته از کتاب‌های آموزشی انجمن تبلیغات محیطی آمریکا درباره‌ی عملکرد یک نام تجاری‌، رفتار مشتریان‌، تشریح رسانه‌ی تبلیغات محیطی‌، مقایسه‌ی ارزش رسانه‌ها‌، ‌قدرت بی‌همتای رسانه‌ی تبلیغات محیطی‌، اندازه‌گیری تبلیغات محیطی، طراحی مؤثر برای تبلیغات محیطی و … را به طور کامل توضیح می‌دهد.
در بخشی از کتاب «چرا تبلیغات محیطی؟» می‌خوانیم:
«رفتار خرید، تابعی از یک سلسله اقدامات علمی- عملی است که به چرخه‌ی آن از مرحله‌ی نیازسنجی جامعه تا مرحله‌ی خدمات پس از فروش، مارکتینگ (بازارسازی) گفته می‌شود.
بازارسازی اصول و ارکان متعددی از جمله استراتژی ترویج (Promotion Strategy) تبلیغات به معنای عام آن، زیرمجموعه‌ی این بخش است. زمانی که طبق اصول علمی- تحقیقاتی، چارچوب عملیات ترویج مهیا شد، نیازمند انتخاب رسانه‌هایی متناسب با هدف هستیم. در این میان، یکپارچگی اقدامات ترویجی از اهمیت بسزایی برخوردار است. این امر نیازمند پیوستگی چرخه‌ی عملکرد رسانه برای انتقال پیام به مخاطبان است.
رسانه‌ی تبلیغات محیطی ضمن برعهده داشتن رسالت انتقال بی‌واسطه پیام بی‌واسطه به مخاطبان، پیوستگی چرخه‌ی حضور رسانه‌ای را نیز حفظ می‌کند و در همه‌ی مراحل اطلاع‌رسانی و تبلیغات، روندی یکنواخت پدید می‌آورد».

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار