ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

 

چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند نوشته شری آرگو، راهنمایی عالی برای زنان است تا بتوانند در یک رابطه‌ی عاطفی، نگاهی واقع‌گرایانه به وقایع و روابطشان داشته باشند.

شری آرگو در کتاب چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند تمرکزش را به مسائل واقع‌گرایانه‌ی یک ارتباط معطوف کرده است. او تلاش کرده تا به جای تکیه بر روابط ایده‌آلیستی که در کتاب‌ها و فیلم‌ها زیاد می‌بینیم، به ماجراهای واقع‌گرایانه‌ی یک ارتباط عالی نگاه کند و خواسته‌های مردان و رفتارهای درست و غلط از منظر آنان را بیان کند. در حقیقت شری آرگو در این این کتاب به این سوال، پاسخ می‌دهد؟ چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند؟

بخشی از کتاب  چرا مردان زنان زیرک را دوست دارند

چیزی که مردان دوست ندارند زنان بدانند این است که آنها بلافاصله بعد از آشنایی زنان را در دو دسته‌بندی قرار می‌دهند؛ یک دسته آن‌هایی که فقط به درد تفریح می‌خورند و یک دسته آن‌هایی که زن زندگی هستند. لحظه‌ای که او تو را وارد دسته‌ی اول کند، هرگز راه برگشتی نخواهی داشت. این‌گونه نیست که زن مستقل، رفتار هرزه‌وار دارد یا محافظه‌کار است. این زن خودش برای خودش ارزش قائل می‌شود و دیگران هم باید این چنین با او رفتار کنند. با این رفتار، زن مستقل به راحتی فرمان رابطه را به دست می‌گیرد. مردان با نگاه به چنین زنی او را سرد تصور می‌کنند و فکر می‌کنند هیچ مردی نمی‌تواند او را به‌دست بیاورد. و حتی خودش هم فکر نمی‌کند بتواند او را به‌دست آورد، پس حتی این فکر را که بخواهد او را برای خوش‌گذرانی و تفریح به‌دست آورد به ذهنش راه نمی‌دهد.

زنان سطحی از نظر جنسی جاذبه‌ی کمتری دارند، چراکه در انتخاب مرد و سرعت نزدیک‌شدن به رابطه ضعیف عمل می‌کنند. این ربطی به محافظه‌کار بودن، پوشیدن لباس‌های بلند و موهای دم اسبی ندارد. یا اینکه کلاس‌های ملیله‌دوزی برود. حتی اگر لباس‌های ناجور بپوشد و مدام مهمانی برود، دسته‌بندی بستگی به دیدگاه مردان دارد. با هر ظاهری، هر زنی که برای جلب علاقه‌ی مردان از اغواگری استفاده کند نزد مردان احترامش را از دست می‌دهد.

 

مشخصات کتاب :

نویسنده : شری آرگو

مترجم : پوران دخت رمدانی

انتشارات : شمشاد

تعداد صفحات : 263 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار