ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب آن یک چیز

 

معرفی کتاب آن یک چیز

آن یک چیز نوشته گَری کِلِر و جِی پاپاسان است. نویسندگان در این کتاب از حقیقت شگفت‌انگیز ساده‌ای که در پس ِ نتایج فوق‌العاده قرار دارد حرف می‌زنند

کتاب ان یک چیز نوشته ی گری کلر و جی پاپاسان دو نویسنده معروف و پرطرفدار جهان است. این کتاب برایتان از حقایقی ساده می گوید که نتایجی فوق العاده دارند.آن یک چیزی که به فرد انگیزه می‌دهد را بررسی کرده و با انجامِ اقداماتِ هدفمند برای دستیابی به آن هدف، فرمول‌های ساده‌ای را توضیح می‌دهد. کتابِ آن یک چیز، یک کتاب راهگشا است که به افراد می‌آموزد چطور آن یک چیز را در زندگیِ خودشان پیدا کنند تا آن‌ها نیز به موفقیت‌های چشمگیرِ اینچنینی دست بیابند.

 

 

بخشی از کتاب آن یک چیز 

سال‌ها زندگی‌ام را بر پایهٔ دروغ‌هایی بنا کردم که پیرامون موفقیت رایج بودند و این موضوع زندگی‌ام را تحت شعاع قرار داد.

زمانی که حرفه‌ام را آغاز کردم فکر می‌کردم اهمیت همه چیز با هم برابر است، بنابراین برای اینکه به همهٔ امور بپردازم هم‌زمان کارهای زیادی را شروع کردم. در نهایت خسته و کلافه شدم و گمان کردم که شاید نظم یا ارادهٔ لازم برای کسب موفقیت در من نیست. زندگی‌ام پیوسته از تعادل خارج می‌شد، بنابراین کم‌کم به این نتیجه رسیدم که زندگی بزرگ و موفق داشتن چیز خوبی نیست. وقتی می‌کوشید طوری زندگی کنید که امکان‌پذیر نیست، روحیه‌تان افت می‌کند.

روحیهٔ من افت کرده بود.

در تلاشی برای به سرانجام رساندن همهٔ کارها، شروع به سخت‌تر کار کردن کردم. شاید بگویید راهم را به سمت موفقیت کوتاه می‌کردم. واقعاً هم داشتم همین کار را می‌کردم. فکر می‌کردم لابد زندگی همین است، دندان بر هم ساییدن، مشت گره کردن و عضلات سراسر بدن را منقبض کردن؛ زندگی لابد تحت فشار بودن است. بدن خمیده رو به جلو، نفس حبس شده، تن سفت و بدون آسودگی. فکر می‌کردم تمرکز داشتن و جدی بودن لابد این‌طوری است و این دروغی بود که راستش فکر می‌کردم و می‌خواستم مطابق با آن زندگی کنم. این رویکرد جواب داد، ولی همچنین باعث شد که کارم به بیمارستان بکشد.

همچنین فکر می‌کردم که آدم باید مثل یک آدم موفق حرف بزند، راه برود و حتی لباس بپوشد. این از جمله عقاید شخصی‌ام نبود، فقط می‌خواستم هر راهی را امتحان کنم بلکه موفق شوم، بنابراین این حرف را که «باید طوری رفتار کنین که می‌خواین اون‌طوری بشین» جدی گرفتم. این رویکرد هم بد نبود، اما پس از مدتی که فقط «نقش» آدم موفق را بازی کردم، خسته شدم.

 

 

مشخصات کتاب آن یک چیز

نویسنده : گری کلر _ جی پاپاسان

مترجم : حسین خدادادی

انتشارات : آموخته

تعداد صفحات : 232 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار