ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب ارتباط با خود برتر

 

کتاب ارتباط  با خود برتر به قلم زیبا ی سلست هامان نوشته شده است.کتاب ارتباط با خود برتر بهترین راهنما برای ارتباط گرفتن با ابعاد بالاتر وجود انسان است. در کتاب ارتباط با خود برتر ، 16 تمرین عملی آورده شده است که شما میباست انها را انجام دهید.پس از انجام این تمرین ها پیامهایی از خودبرترتان را دریافت خواهید کرد .

 

در بخشی از کتاب ارتباط با خود برتر می‌خوانید:

با چشمان بسته، توجه خودتان را به تنفس معطوف کنید. اجازه دهید ضربان قلب‌تان آهسته‌تر شود، زمان آهسته شود، و افکارتان نیز آهسته‌تر شوند.
اجازه دهید بدن فیزیکی کاملا از صحنه خارج شود، به طوری که در تنفس عمیق و اوج آگاهی سکوت پشت افکارتان، یا همان فاصله‌ی ذهنی، محو شوید.

کامل و عمیق نفس بکشید، به خودتان اجازه دهید آگاهی خودتان را در وسعت این فاصله‌ی ذهنی غرق کنید. این وسعت همان خود شماست. خود اصیل شما، خود شما به عنوان آگاهی خالص.
همین طور که از آگاهی فیزیکی مربوط به تنفس، وارد آگاهی عظیم جوهره‌ی بیکران خودتان می‌شوید، زندگی حاضر در سکوت این فاصله را احساس کنید. روی این زندگی تمرکز کنید، و توجه کنید که با این کار، رشد می‌کند و عظمت می‌یابد.

ببینید که این انرژی زندگی حتی می‌تواند بزرگ‌تر از بدن فیزیکی واقعی شما باشد. آیا می‌توانید اجازه دهید این انرژی به اندازه‌ی اتاقی که در آن نشسته‌اید بزرگ شود؟ توجه کنید که حتی با وسعت یافتن شما، درک خودتان به عنوان آگاهی خالص کمرنگ نخواهد شد.

حال، اجازه دهید به اندازه‌ی شهری که در آن زندگی می‌کنید وسعت بیابید. شما باز هم می‌توانید این کار را بدون کاهش قدرت انجام دهید. همین طور که وسعت بیشتری می‌یابید، کامل‌تر و عمیق‌تر خود واقعی‌تان را احساس می‌کنید.

تا جایی که می‌توانید به وسعت خودتان بیفزایید. این کار بی خطر است. در تمام جهات به وسعت خودتان بیفزایید تا به افق برسید، آن قدر بالا بروید که به آسمان و افلاک برسید. اکنون شما در همه جا هستید. شما عمیقا با خود واقعی‌تان در ارتباط هستید، که همان آگاهی خالص و روح الهی است، و خودتان را به عنوان یک آگاهی خالص در همه جا احساس می‌کنید.

شما همان آگاهی خالصی هستید که دنیا با آن ساخته شده است. برخی آن را “یگانگی” و برخی “انرژی الهی” یا “انرژی هستی” یا “عشق” می‌نامند. نیازی نیست که آن را نام‌گذاری کنید، فقط آن را احساس کنید، لمس کنید، ببویید، بشنوید، در آن وجود داشته باشید.

هر گاه آماده شدید، تمرکزتان را به جایی که نشسته‌اید ببرید و احساس “همه جا” را همراه خودتان بیاورید. چند نفس عمیق بکشید، و دنیا را از دید وجود عشق در همه جا نگاه کنید.

 

مشخصات کتاب :

نویسنده : سلست هامان

مترجم : بهاره کریمخانی

انتشارات : زاویه

تعداد صفحات : 94 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار