ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب از دخترت قهرمان بساز

 

معرفی کتاب از دخترت قهرمان بساز 

این کتاب زیبا و پرطرفدار نوشته ی دارلین براک است که در ایران با ترجمه ی زهرا جهانفریان از سوی انتشارات کوله پشتی منتشر شده است. در هر فصل از این کتاب اطلاعاتی داده شده است برای پدران و مادران تا بتوانند دخترانی قدرتمند و خودساخته به بار بیاورند .دارلین براک (Darlene Brock) در کتاب از دخترت قهرمان بساز (Raising great girls: help for moms to raise confident, capable daughters) در مورد کارهایی که مادران باید در آن‌ها مهارت داشته باشند، آگاهی‌هایی که کسب کرده و نصایح زنان دیگری که به او کمک کرده‌اند، می‌گوید. همچنین برخی حقایق در مورد زندگی را برای شما آشکار می‌سازد تا به کمک آن دید شما را بازتر کند.

 

 

در بخشی از کتاب از دخترت قهرمان بساز می‌خوانیم:

برای خوب مدیریت‌ کردن زمان، اول باید دخترتان را بشناسید و او را درک کنید. همۀ بچه‌ها بااستعداد هستند ولی همۀ آن‌ها هر استعدادی را ندارند. به‌ ندرت در زندگی پیش می‌آید ورزشکاری را پیدا کنید که موسیقی‌دان هم باشد؛ و یا ریاضی‌دانی که نقاش باشد.

بعید است که یک مهندس، سیاستمدار باشد و یا یک رقصنده از کارمندی و پشت‌ میز‌نشینی خوشحال باشد. حس شادی و رضایت را در کارهایی می‌توانیم پیدا کنیم که در آن‌ها استعداد داشته باشیم و تمایلی ذاتی به‌ سمتشان داشته باشیم. اگر قبل‌ از هر اقدامی، و به‌جای ثبت‌ نام‌ کردن فرزندانمان در هر‌ کلاسی که به‌ دستمان می‌رسد، استعدادهای ذاتی آن‌ها را پیدا کنیم خدمت بزرگی به آن‌ها می‌کنیم.

برای فهمیدن اینکه چه‌کارهایی برای دخترتان مناسب‌تر است، با قراردادن او در‌معرض انتخاب‌های تاحد‌امکان زیاد تحقیقاتتان را شروع کنید. توجه داشته باشید که من نگفتم او را در کلاس‌ها یا جاهای مختلف ثبت‌نام کنید؛ به‌ جای این کار، او را برای تماشای مسابقات فوتبال، مشاهدۀ کنسرت‌ها و موسیقی‌های مختلف و دیدن نقاشی‌های موزه‌های هنری ببرید. به دخترتان دقت کنید تا ببینید چه‌ زمانی چشمانش برق می‌زنند، به نظرات و برداشت‌هایی که از آن اتفاق دارد خوب گوش کنید و از او بپرسید که آیا باز‌ هم دلش می‌خواهد به آن مکان برود؟

اینکه او هیجان‌زده هست یا نه به شما پاسخ را نشان می‌دهد. آیا مجذوب آن جایی که او را برده‌اید شده و با‌ اشتیاق می‌خواهد تجربۀ بیشتری از آن جا داشته باشد؟ و یا بی‌توجه به راه خود ادامه می‌دهد تا کار دیگری برای انجام‌ دادن پیدا کند، برای رسیدن زمان استراحت مدام بی‌قراری می‌کند، یا روی هر تکه کاغذی که در کیفتان پیدا می‌کند نقاشی می‌کشد تا وقتی که زمان رفتن فرا برسد؟

 

 

مشخصات کتاب از دخترت قهرمان بساز 

نویسنده : دارلین براک

مترجم : زهرا جهانفریان

انتشارات : کوله پشتی

تعداد صفحات : 310 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار