ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب الکترونیک اما

 

 

معرفی کتاب اما

کتاب عاشقانه و زیبا ی اما نوشته ی جیم آستن است که ابتدا توسط الهام مرادپور ترجمه شده بودو بار دیگر توسط رضا رضایی ترجمه شدو از سوی انتشارات نشر نی به چاپ رسید. این کتاب دررابطه زندگی های روستایی قرن هجدهم انگلیس است. اِما وودهاس، شخصیت اصلی کتاب است که با خوش قلبی تلاش می‌کند دلداده‌ها را به هم برساند. داستان با نگاهی به اوضاع و شرایط اجتماعی قرن نوزدهم، خیال‌پردازی‌های اما را شرح می‌دهد. اما که خود قصد ازدواج ندارد، همه‌ی اطرافیانش را درگیر روابط عاشقانه می‌انگارد تا بر اثر وقوع اتفاقاتی رفته رفته طرز فکرش تغییر می‌کند.

 

 

بخشی از کتاب اما

اما چه موقعی که سوال می‌کرد و چه موقعی که گوش می‌داد، می‌لرزید ولی هیجان خود را بهتر از هریت مهار می‌کرد. صدایش نمی‌لرزید ولی ذهنش از این‌جور شکل گرفتن احساسات، از این خطری که ناگهان علم شده بود، از این سردرگمی ناگهانی و حیرت و سراسیمگی، به تلاطم افتاده بود… به حرف‌های هریت که گوش می‌کرد، در باطن رنج می‌کشید ولی حفظ ظاهر می‌کرد… اما اگر قسمت‌های نامفهوم و تکراری حرف‌های هریت را کنار می‌گذاشت به اصل مطلب می‌رسید و غم وجودش را فرا می‌گرفت. به‌خصوص که یادش می‌افتاد خودش در تقویت حسن نظر آقای نایتلی به هریت نقش کوچکی نداشته است.

 

 

رضا رضایی می گوید

کسی که اهل ادبیات است پس از چند سال مطالعه و عمیق شدن د‌ر آثار بزرگان ادبی تغییری در زندگی‌اش ایجاد می‌شود. زندگی‌اش، رفتارش، گفتارش نسبت به قبل بهتر می‌شود. رمان خوب چنین تأثیری می‌گذارد. خواننده با مطالعه‌ی آثار جین آستین انسان‌تر می‌شود، مهربان‌تر می‌شود و زندگی چندین شخصیت را در مدت کوتاهی تجربه می‌کند. رمان عاشقانه اما شاید درس مستقیم ندهد ولی ذهنیت خواننده را تغییر می‌دهد.

 

 

مشخصات کتاب اما

نویسنده : جیم استن

مترجم : رضا رضایی

انتشارات : نشر نی

تعداد صفحات : 560 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار