ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب الکترونیک معجزه

 

معرفی کتاب معجزه 

کتاب معجزه نوشته ی راندا برن است که با ترجمه ی خوانا و روان نفیسه معتکف از سوی انتشارات معتکف به چاپ و نشر رسیده است.در کتاب معجزه / کتاب معجزه شکرگزاری، راندا برن با ارائه تمرینات 28 روزه‌ی شکرگزاری به ما می‌آموزد که در هر شرایطی که هستیم این تمرینات را انجام دهیم. چه در شرایط سخت زندگی که همه‌ی ما در زندگی قطعا با آن مواجه هستیم و چه در لحظات خوب و راحت. در این کتاب 28 تمرین شکرگزاری در ۲۸ روز پیشنهاد شده است که تمرینات بسیار ساده‌ و راحتی هستند و معجزه شكرگزاری را در زندگی عیان می‌کنند.

 

 

در قسمت هایی از کتاب معجزه می‌خوانیم

«تندرستی بزرگترین ثروت است»

ویرژیل (۱۹- ۷۰ ق.م) حماسه سرای رومی

تندرستی نفیس‌ترین نعمت در زندگی است و باید بیش از هر چیز دیگری قدر سلامت خود را بدانیم. بیشتر ما مردم تنها موقعی به فکر تندرستیمان می‌افتیم که آن را از دست می‌دهیم؛ سپس پی می‌بریم که بدون تندرستی، هیچ چیز نداریم. ضرب المثلی ایتالیایی حقیقت تندرستی را این گونه بیان می‌کند: «کسی که از نعمت تندرستی برخوردار است، ثروتمند است حتی اگر این را نداند». در ایام تندرستی، به ندرت به سلامت خود توجه می‌کنیم. زمانی که به بیماری ساده‌ای مثل سرماخوردگی یا آنفلوآنزا مبتلا می شوی، یا وقتی کسالتی داری و بستری هستی، به حقیقت این جمله پی می‌بری. تنها چیزی که دلت می‌خواهد این است که هرچه زودتر حالت خوب شود و هیچ چیز به جز بازگشت سلامت برایت مهم نیست. تندرستی موهبت زندگی است؛ نعمتی است که تو دریافت می‌کنی و این دریافت هر روز خدا ادامه دارد. علاوه بر اینکه ما هر کاری برای تندرستی‌مان انجام می‌دهیم، باید خدا را از بابت آن شکر کنیم تا دریافت تندرستی ادامه دار باشد. یادت باشد:

«هرکس شاکر باشد به او بیشتر داده می‌شود و او به وفور می‌رسد،کسی که شاکر نباشد، حتی آنچه هم دارد از او پس گرفته می‌شود».

روز بیست وهشتم. اعجاز را به یاد بیاور

«این از خصوصیت اعجاز است. تو باید بدانی که اعجاز هنوز وجود دارد، دور و برما، یا اینکه صرفا برایت نامرئی است»

هر روز منحصر به فرد است. هیچ روزی مثل روز دیگر نیست. رویدادهای خوبی که در هر روز رخ می‌دهد، مدام متفاوت و همواره متغیر است و بنابراین، وقتی که تو با برشمردن مواهب دیروزت اعجاز را به خاطر بیاوری، هر چند بار هم این کار را بکنی، هر دفعه متفاوت خواهد بود. این صرفا یکی از دلایلی است که چرا «اعجاز را به یاد بیاور» قدرتمندترین تمرین مداوم برای حفظ معجزه‌ی شکرگزاری در زندگی‌ات است. مهم نیست که الآن آرزوهایت چه هستند یا در آینده چه آرزوهایی داری. در هر حال این تمرین معجزه‌آسا قدرتمندترین تمرین کل زندگی‌ات باقی می‌ماند. راحت‌ترین روش برای به یاد آوردن مواهب دیروز، این است که از آغاز روز، وقتی بیدار می‌شوی، شروع کنی و دیروز را در ذهنت مرور کنی و وقایع عمده‌ی صبح، بعد از ظهر و شب را، تا موقعی که خوابیدی، به خاطر بیاوری. به یاد آوردن مواهب و برکات دیروز راحت و بی‌دردسر است. تو صرفا ظاهر دیروز را در نظر می‌آوری و در حین این کار، برکات به سطح ذهنت می‌آیند. می‌توانی این تمرین معجزه آسا را با مطرح کردن این پرسش شروع کنی: دیروز چه اتفاقات خوبی افتاد؟ هروقت سؤالی کنی، ذهن تو فوری به دنبال جواب می‌گردد. خبری خوش دریافت کردی؟ به گونه‌ای معجزه آسا به یکی از خواسته‌هایت رسیدی یا کاری را تکمیل کردی؟ آیا پولی نامنتظر دریافت کردی؟ آیا مخصوصا احساس شادمانی کردی؟ آیا خبری از دوستی شنیدی که مدت‌ها بود از او خبر نداشتی؟ کاری به شکلی خارق العاده بر وفق مرادت انجام شد؟ آیا تلفن یا ایمیلی معرکه دریافت کردی؟ آیا کسی از تو تعریفی کرد؟ یا کسی از تو قدردانی کرد؟ کسی به تو در حل مسأله‌ای کمک کرد؟ تو به کسی کمک کردی؟ آیا پروژه ای را به پایان رساندی یا کاری را شروع کردی که از بابت آن ذوق زده هستی؟ آیا غذای مورد علاقه‌ات را خوردی؟ یا فیلمی خوب تماشا کردی؟ آیا هدیه‌ای دریافت کردی؟ وضعیتی را حل و فصل کردی؟ جلسه‌ای پرانگیزه و مفید، یا با کسی گفت‌و‌گویی داشتی؟ آیا برای کاری که واقعا دلت می‌خواهد انجام بدهی، برنامه ریزی کردی؟ اعجاز را به خاطر بسپار و فهرست برکات دیروز را در کامپیوتر یا در دفترچه‌ی یادداشت‌های روزانه‌ات بنویس. آن قدر سطح دیروز را کندوکاو کن تا از یادآوری مواهب دیروزت احساس رضایت کنی. می‌تواند مواردی پیش پا افتاده یا مهم باشد؛ چون اندازه‌ی مواهب مطرح نیست، بلکه باید ببینی چند موهبت می‌توانی بیابی، و برای هر یک چقدر احساس شکرگزاری می‌کنی.

مشخصات کتاب معجزه

نویسنده : راندا برن

مترجم : نفیسه معتکف

انتشارات : لیوسا

تعداد صفحات : 256 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار