ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب این است بازار یابی

 

 

معرفی کتاب این است بازار یابی

کتاب این است بازاریابی نوشته ی ست گودین است که توسط فاطمه علیپور تنگسیری ترجمه شده است و از سوی انتشارات اموخته به چاپ و نشر رسیده است.ست گودین (گادین) نویسنده کتاب پرفروش گاو بنفش است.این کتاب تعریف دیگری از بازاریابی دارد. از نظر او، بازاریابی یعنی تغییرآفرینی. تغییر فرهنگ، جایگاه اجتماعی و ارتباط بین افراد. او بازاریابی را فعالیت سخاوتمندانهٔ کمک به دیگران برای حل مشکل‌شان و تبدیل شدن‌شان به فرد دلخواه‌شان می‌داند. به باور او، بازاریاب‌ها نباید از مشتریان استفاده کنند تا مشکلات شرکت‌شان را حل کنند، بلکه باید بازاریابی را برای حل مشکل مشتریان به کار برد.

 

 

بخشی از کتاب این است بازار یابی

آیا جیرجیرک خورده‌اید؟ حالا نه خود حشرهٔ تردش را، بلکه حتی پودر جیرجیرک؟ در بسیاری کشورها، جیرجیرک منبعی سرشار از پروتئین است.

گوشت گاو چطور؟ با وجود اینکه یکی از آسان‌ترین دلایل ذکرشدهٔ گرمایش زمین و روشی ناکارآمد برای تغذیه در جهان است، با اطمینان خاطر می‌توان گفت بیشتر افرادی که الآن در حال مطالعهٔ این کتاب هستند، در هفتهٔ گذشته برای ناهار یا شام گوشت گاو خورده‌اند.

اگر به ژنتیک ربط ندارد، اگر با احساس از پیش‌تعیین‌شده‌ای دربارهٔ جیرجیرک‌ها در مقابل گوشت گاو به دنیا نیامده‌ایم، اگر دلایل عقلانی روشنی وجود ندارد که یکی یا دیگری را بخوریم، چرا جیرجیرک باعث چِندش‌مان می‌شود، در حالی که گاو باعث می‌شود گرسنه شویم (یا برعکس)؟

زیرا افرادی مانند ما چیزهایی مانند این می‌خورند.

برای بیشتر ما، از اولین روزی که به یاد می‌آوریم تا آخرین روزی که نفس می‌کشیم، فعالیت‌هایمان در درجهٔ اول با این پرسش کنترل می‌شوند: «آیا افرادی مانند من کاری مانند این انجام می‌دهند؟»

افرادی مانند من در دادن مالیات تقلب نمی‌کنند.

افرادی مانند من ماشین دارند؛ ما اتوبوس سوار نمی‌شویم.

افرادی مانند من کار تمام‌وقت دارند.

افرادی مانند من می‌خواهند فیلم جدید جیمزباند را ببینند.

حتی وقتی از رفتار یک آدم عجیب‌غریب اقتباس می‌کنیم، وقتی کاری را انجام می‌دهیم که تودهٔ مردم اغلب انجام نمی‌دهند، باز هم خودمان را با رفتار عجیب‌غریب‌ها هماهنگ می‌کنیم.

هر کسی، هر کسی که صد درصد اصیل، خودهدایت‌گر و از هر لحاظ مستقل است، از آنچه در اطرافش اتفاق می‌افتد ناآگاه یا به آن بی‌تفاوت نیست. جامعه‌شناس شاید کارهایی بر خلاف جهت تودهٔ مردم انجام دهد، ولی از تودهٔ مردم ناآگاه نیست.

نمی‌توانیم کل فرهنگ را تغییر دهیم، ولی هرکدام این فرصت را داریم که به سهم خودمان فرهنگ را تغییر دهیم.

کوچک‌ترین بازار کارآمد از این نظر منطقی است که فرصت‌هایتان را برای تغییر فرهنگ بیشینه می‌کند. قلب بازارتان که با تغییری که به دنبال ایجادش هستید غنی و مرتبط است، به‌طور طبیعی صدای‌تان را به گوش لایهٔ بعدی بازار می‌رساند و این روند ادامه می‌یابد. این‌ها افرادی مانند ما هستند.

 

 

مشخصات کتاب این است بازار یابی

نویسنده : ست گودین

مترجم : فاطمه علیپور سنگسیری

انتشارات : آموخته

تعداد صفحات : 256 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار