ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب خواندنی اخرین نامه معشوق

 

((آخرین نامه معشوق ))

معرفی کتاب :

«آخرین نامه‌ی معشوق» نوشته جوجو مویز(-۱۹۶۹)، نویسنده انگلیسی است. کتاب آخرین نامه معشوق یکی از رمان‌های عاشقانه موفق سال ۲۰۱۱ است.

کتاب اخرین نامه معشوق نام هشتمین کتاب جوجو مویز است. ائ پس از انتشار این کتاب توانست یکبار دیگر جایزه بهتریبن رمان عاشقانه سال 2011 را از آن خود کند.جوجو مویز (Jojo Moyes) داستان کتاب آخرین نامه‌ی معشوق را با روایت وضعیت جنیفر در یک بیمارستان آغاز می‌کند. جنیفر در اوایل دهه ۱۹۶۰ بعد از یک تصادف در بیمارستان بستری می‌شود و پس از بازیابی هوشیاری‌اش متوجه می‌شود که حافظه خود را از دست داده و هیچ چیز در رابطه با زندگی گذشته و حتی شوهرش را به یاد نمی‌آورد. در ادامه جنیفر نامه‌هایی را مطالعه می‌کند که ظاهرا توسط معشوقه‌ی وی برایش نوشته شده‌اند. در ادامه داستان اینکه جنیفر پس از پیدا کردن و مطالعه نامه‌ها گرفتار سردرگمی شده و اتفاقاتی برایش می‌افتد و در نهایت تصمیمش برای ادامه زندگی روایت می‌گردد.

 

آنچه در بخشی از کتاب می خوانیم :

«داره بیدار می‌شه.»

صدای فش‌فشی می‌آمد، صندلی‌ای‌ روی زمین کشیده شد، بعد با یک حرکت سریع حلقه‌های پرده به‌ هم کیپ شدند. دو نفر با هم پچ‌پچ می‌کردند.

«می‌رم دکتر هارگریوز رو بیارم.»

بعد سکوتی برقرار شد. در این حین متوجه‌ی صداهای متفاوت و خفه‌ای شد که از دوردست می‌آمد‌، ماشینی عبور می‌کرد. غریب به نظر می‌رسید. انگار صدا از زیر پایش می‌آمد. گوش داد تا صدا را جذب کند. اجازه داد تا واضح شود. همان‌طور که سعی می‌کرد صداها را تشخیص دهد، ذهنش داشت این ندانستن را جبران می‌کرد. ‌درد راهش را به‌طرف بالا پیدا کرد: اول بازویش، حسی تیز و سوزناک از آرنج تا شانه‌اش حس کرد و بعد سرش سنگین شد. تمام بدنش درد می‌کرد. این‌طور شده بود وقتی‌که او…

وقتی‌که او…؟

«می‌گه پرده‌ها کشیده باشه.»

دهانش خیلی خشک بود. لب‌هایش را روی هم گذاشت و با درد آب دهانش را قورت داد. می‌خواست که برایش آب بیاورند، اما کلمات از دهانش خارج نمی‌شدند. کمی چشم‌هایش را باز کرد. دو تصویر غیر‌قابل‌تشخیص جلوی چشمانش حرکت می‌کردند. هر بار که فکر می‌کرد، داشت می‌فهمید چه کسانی بودند، دوباره حرکت می‌کردند. آبی، لباس آبی پوشیده بودند.

«می‌دونی کی همین الان وارد طبقه‌ی پایین شد؟»

یکی از صداها آرام شد.

 

 

مشخصات کتاب :

نویسنده : جوجو مویز

مترجم : کتایون اسماعیلی

انتشارات : میلکان

تعداد صفحات : 480 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار