ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب دیگر انسان نیست

 

 

معرفی کتاب دیگر انسان  نیست

دیگر انسان نیست رمانی نوشته اوسامو دازای یکی از نویسندگان محبوب و مشهور ژاپن است که با ترجمه سیده سحر ساغروانیان از سوی انتشارات طلوع مجد به چاپ و نشر رسیده است . او در این داستان به توصیف فاصله‌گیری و جدایی فردی از جامعه انسانی می‌پردازد و تلاش‌های بی‌نظیر او را برای اینکه عضوی از جامعه انسانی بماند، بیان می‌کند.

 

 

بخشی از کتاب دیگر انسان نیست

در زندگی‌ام سه تصویر از یک مرد را دیده‌ام.

اولین تصویر را می‌توان تصویری از کودکی نامید که او را در حدود سن ده سالگی نشان می‌دهد، پسری کوچک که با تعداد بیشماری از زنها (خواهران و سایر دختران فامیل) دوره شده و در حالیکه شلوار چهارخانه روشنی به پا دارد بر لبه استخر باغ ایستاده است. سرش با زاویه‌ای ۳۰ درجه‌ای به سمت چپ خم شده و دندان‌هایش در نیشخندی کریه نمایان هستند.

کریه؟ شاید انتخاب این واژه سوال برانگیز باشد، چرا که آدم‌های فاقد احساس (منظور کسانی هستند که نسبت به زیبایی و زشتی بی تفاوتند) ماشین وار با حالتی بیمزه و پوچ خواهند گفت: «چه پسر کوچک دوست داشتنی‌ای!»

هرچند آن چه معمولا «دوست داشتنی» خوانده می‌شود، به قدر کافی در چهره‌ی این پسر وجود دارد تا اندکی به تعریف و تحسین ابراز شده معنا ببخشد؛ اما من معتقدم هرکسی که در معرض کوچکترین مواجهه و برخوردی با آن چه که زیبایی را می‌سازد، قرار گرفته باشد، به احتمال زیاد آن عکس را با حرکت دستی سریع شبیه حرکتی که هنگام راندن حشرات موذی استفاده می‌شود، به گوشه‌ای پرتاب خواهد کرد و با انزجاری عمیق زیرلب خواهد گفت: «چه پسر وحشتناکی!»

حقیقتا هرچه با دقت بیشتری چهره خندان پسرک را بررسی کنید، بیشتر حس می‌کنید که وحشتی توصیف ناپذیر شما را در برمی‌گیرد، خواهید دید که چهره پسربچه به هیچ عنوان یک چهره خندان نیست. در واقع او هیچ نشانه‌ای از یک لبخند را ابراز نمی‌کند. اگر باور ندارید و دنبال مدرک هستید به مشت‌های سخت گره خورده‌اش نگاه کنید. ممکن نیست که موجودی انسانی بتواند با مشت‌هایی چنین گره خورده لبخند بزند. باید یک میمون باشد، چهره خندان یک میمون. آن لبخند چیزی جز مجموعه‌ای از چین و چروک‌های زشت نیست. آن عکس حسی بسیار غریب و در عین حال پلید و حتی تهوع‌آور را به آدم القا می‌کند که هر لحظه خواهید گفت: «عجب پسربچه چروکیده ترسناکی!»

تا به حال هرگز بچه‌ای با چنین قیافه توصیف ناپذیری ندیده‌ام…

 

 

مشخصات کتاب دیگر انسان نیست

نویسنده : اوسامو دازای

انتشارات : طلوع مجد

تعداد صفحات : 159 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار