ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی

ایران بوک – دانلود رایگان کتاب های فارسی , قیمت کتاب های فارسی – دریافت رایگان جدیدترین کتاب های ایرانی – قیمت کتاب های فارسی – فهرست کتاب ها

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز کتاب کتاب رام کردن ذهن سرکش

 

 

کتاب رام کردن ذهن سرکش نوشته ی فیث جی هارپر است. او در کتاب رام کردن ذهن سرکش سعی دارد به شما راه های کنترل استرس و اضطراب را بیاموزد.تمرین هایی دارد که شما باید گام به گام با انها پیش بروید تا به یک ارامش درونی دست پیدا کنید.فیث جی.هارپر، روان‌درمانگر، در این کتاب درباره آسیب‌هایی که با استرس و اضطراب به مغز خود می‌زنیم سخن گفته است. او می‌گوید: بسیاری از مواردی که آن را بیماری روانی در نظر می‌گیریم درواقع اختلال عملکرد مواد شیمیایی مغز است که بیشتر به دلیل رویدادهای پراسترس و تروماتیک زندگی با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنیم.

 

بخشی از کتاب رام کردن ذهن سرکش

چرا همه همیشه بسیار عصبانی‌اند؟

لازم نیست برای دیدن یکی که از کوره دررفته در یوتیوب به دنبال ویدئو بگردید. کافی است سری به فروشگاه مواد غذایی، پارکینگ کلیسا یا فودکورت یک مرکز تجاری بزنید تا ببینید یک آدم لعنتی چه جنجالی سر مسئله‌ای کاملاً پیش‌پاافتاده به راه انداخته است.

شاید هم گاهی پیش آمده باشد که این شخص خودتان بوده باشید. یا کسی که عاشقش هستید یا اصلاً کسی که تحملش برایتان سخت است، اما مجبورید با او کنار بیایید.

تئوری‌های زیادی مبنی بر اینکه چرا ما تا این حد عصبانی می‌شویم وجود دارد، و همه‌شان هم منطقی هستند.

همهٔ ما:

بیش‌ازحد حواس‌پرتیم

بیش‌ازحد تحریک‌پذیریم

پر ازدحامیم

و بیش‌ازحد در زندگی روزمره غرق شده‌ایم.

آیا کسی هست که عقلش را از دست ندهد و از کوره درنرود؟

اما در بسیاری از کشورهایی که تمام این ویژگی‌ها و هزارجور دیگرش را هم دارند، این حجم از خشمی را که ما در اروپا و آمریکا داریم، مشاهده نمی‌کنید. محققی سوئدی مسحور تفاوت‌های فرهنگی شده بود و مطالعاتی دربارهٔ خشم انجام داد. او میزان خشم را در کشورهای ایالات متحده، ژاپن و سوئد مقایسه کرد. یافته‌هایش بسیار شگفت‌آور بود. او ثابت کرد که مثلاً در ژاپن صراحتاً به افراد آموخته می‌شود که تفاوت بسیار عظیمی در آنچه در درونتان حس می‌کنید و آنچه به دنیای بیرون بروز می‌دهید وجود دارد. این چیزی نیست که ژاپنی‌ها از آدم‌های اطرافشان یاد گرفته باشند، بلکه این را از برنامه‌های آموزشی واقعی مدرسه می‌آموزند.

در ژاپن به شما آموزش داده می‌شود که احساسات منفی را مهار کنید.

در مقابل وقتی در آمریکا از افراد خواسته می‌شود احساسات ناراحت‌کننده‌شان را توضیح دهند، آن‌ها به‌سختی می‌توانند این کار را انجام دهند. آن‌ها احساسات را چیزی درونی توصیف می‌کنند نه چیزی که بر رفتارشان تأثیر دارد. ولی استثنایی جالب وجود دارد: خشم.

برای آمریکایی‌ها خشم یک نیروی تغییر مثبت است.

 

مشخصات کتاب :

نویسنده : فیث جی هارپر

مترجم : پگاه ملکیان

انتشارات : نشر خوب

تعداد صفحات : 184 صفحه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : shohrehqafouri

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار